کد خبر: ۱۰۹۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲ 01 December 2022

کمیسیون حفاری با حضور مختار نماینده مردم آبادان، شهردار، اعضای شورای شهر، مدیران ادارات و مجریان پروژه های شهری به میزبانی شهردار آبادان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، در این جلسه که رئیس شورای شهر و شهردار آبادان نیز حضور داشتند گزارشی از روند اجرای پروژه های آب و فاضلاب، برق، مخابرات و آخرین وضعیت نوارهای حفاری ارائه شد.

مدیران ادارات و مجریان پروژه ها نیز در گزارش های جداگانه، به تشریح آخرین اقدامات و فعالیت پروژه خود پرداختند.

شهردار آبادان در این نشست با تاکید بر تعیین تکلیف زمان اتمام پروژه های آب و فاضلاب و نیز واگذاری معابر به شهرداری آبادان، ادارات و مجریان پروژه های حفاری را ملزم به ارائه زمان دقیق پایان کار دانست.

وی آخرین مهلت برای ارائه مجوز حفاری در امسال را تا پیش از دهه فجر برشمرد و اعلام کرد همه پروژه هایی که نوار حفاری ایجاد کرده اند یا در حال اجرای عملیات زیرساخت هستند تا اوایل بهمن ماه، کار خود را به اتمام برسانند و پس از آن برای تسهیل در خدمات سفرهای نوروزی، تمامی مجوزها باطل است.

ساماندهی به موضوع روشنایی معابر شهری و تعیین وضعیت خطوط برقی خیابان گمرک با همکاری ادارات بنادر و دریانوردی و شرکت توزیع برق آبادان با پیگیری‌های دکتر مختار، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار