فرماندار رضوانشهر: اجرای ماده 4 ، در راستای تحقق وعده های دولت سیزدهم برای برخورداری از حق مسکن روستائیان در رضوانشهر
کد خبر: ۱۰۹۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ 22 February 2023

فرماندار رضوانشهر: اجرای ماده 4 ، در راستای تحقق وعده های دولت سیزدهم برای برخورداری از حق مسکن روستائیان در رضوانشهرفرماندار رضوانشهر: اجرای ماده 4 ، در راستای تحقق وعده های دولت سیزدهم برای برخورداری از حق مسکن روستائیان در رضوانشهرفرماندار رضوانشهر: اجرای ماده 4 ، در راستای تحقق وعده های دولت سیزدهم برای برخورداری از حق مسکن روستائیان در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر برخورداری مردم و روستائیان از مسکن گفت: از مهمترین وعده های دولت مردمی داشتن مسکن برای همه مردم خصوصاً روستائیان بود که امروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای اجرای ماده 4 قانون ساماندهی پیگیر تحقق آن خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه اجرای ماه 4 قانون ساماندهی شهرستان با بیان اینکه، روستائیان عزیز ما بهترین قشر از جامعه اسلامی هستند که این را در قبل و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس با حضور خود ثابت کرده اند، گفت: در راستای تحقق رسالت محوله از سوی دولت مردمی در حوزه خدمتگزاری، مدیران شهرستانی با حضور میدانی و جهادی خود در روستاها ملزم به پیگیری و رفع مشکلات مردمی و اجرای کامل آن می باشد.

وی اشاره به تعیین تکلیف اراضی منابع ملی در روستاها گفت: از مهمترین مشکلات موجود روستائیان که سال های متمادی با آن مواجه بودند، اجرای ماده 4قانون ساماندهی و حمایت از تولید عرضه مسکن بود که بنا به دستور دولت سیزدهم مبنی بر خدمت به روستائیان این مهم در شهرستان در حال انجام می باشد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری های صورت گرفته از سوی بخشداران و روسای ادارات منابع طبیعی، بنیاد مسکن و ثبت اسناد و دهیاران توانستیم این کار را اجرایی کنیم و امروز شاهد تعیین و تکلیف در سطح 3 روستا شامل روستاهای هفت دغنان هاشم آباد، دیلج محله و کیشه خاله هستیم و تا پایان سال این آمار به 12 روستا افزایش پیدا خواهد کرد و طی فرآیندی از طریق بنیاد مسکن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به شعار دولت سیزدهم مبنی بر برخورداری مردم و روستائیان از مسکن گفت: از مهمترین وعده های دولت مردمی داشتن مسکن برای همه مردم خصوصاً روستائیان بود که امروز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای اجرای ماده 4 قانون ساماندهی پیگیر تحقق آن خواهد بود.

صفوی با بیان اینکه اجرای ماده 4 برای مردم روستا بسیار مهم است، گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت کرد که در سال 1402 مابقی روستاها را نیز تعیین و تکلیف نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به نگاه و سیاست دولت مردمی، خواستار تسریع در کار از سوی دستگاه های اجرایی ذی ربط از جمله منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد شهرستان در اجرای ماده 4 قانون ساماندهی در راستای رضایتمندی مردم شد.

در پایان اراضی ملی داخل محدوده روستاهای هفت دغنان هاشم آباد، دیلج محله و کیشه خاله از سوی منابع طبیعی به بیناد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تحویل و تحول گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار