مدیران تیم صدرنشین سپاهان اصفهان در لیگ برتر فوتبال کشور با ارسال نامه‌ای برای تیم فولاد خوزستان بعنوان تنها نماینده کشورمان در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانی آسیا، آرزوی موفقیت کردند.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 20 February 2023

در نامه محمدرضا ساکت مدیرعامل و "ژوزه مورایس" سرمربی تیم سپاهان خطاب به مدیرعامل و سرمربی باشگاه فولاد خوزستان آمده است: برای حضرات عالی، کادر فنی، بازیکنان و کلیه اعضای باشگاه فولاد خوزستان ایران که بعنوان نماینده شایسته کشور در آوردگاه مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارید، آرزوی موفقیت می‌کنیم.
ادامه نامه مذکور حاکیست: ما به نمایندگی از خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر این باوریم که توفیق شما در این عرصه آسیایی، یک پیروزی بزرگ برای قاطبه فوتبال ایران بوده و درخشش تیم فولاد خوزستان علاوه بر شادکردن دل مردم خونگرم دیار خوزستان، پرچم سه رنگ ایران را که نماد استوار اتحاد ماست، به اهتزاز درخواهد آورد.
در نامه مسوولان تیم سپاهان افزوده شده است: اینک بازیکنان ارزنده تیم فولاد به سان قهرمانان ملی و سربازان راستین وطن برای درخششی دیگر در آسیا قدم به مستطیل سبز می‌نهند و بی‌شک با اراده‌های پولادین خویش، در این هماورد بین‌المللی تلاش خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار