مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح نظارتی نوروز و ضیافت به دلیل نزدیک شدن به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از امروز یکم اسفندماه در خوزستان آغاز شد
کد خبر: ۱۰۹۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ 20 February 2023

حمیدرضا فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: نظارت و بازرسی از بازار و اصناف ویژه این ۲ ایام باید در یک زمان انجام شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل بازرسی از بازار و اصناف و واحدهای تولیدی باید با شدت و دقت بیشتری انجام شود از این رو از صاحبان اصناف و بازاریان درخواست داریم در این راه کمک کنند.

فلاح بیان کرد: قرارگاه بازرسی و نظارت به همین دلیل با مشارکت بسیج اصناف، بازرسان تعزیرات حکومتی و اداره کل صمت خوزستان تشکیل شده تا اجرای این طرح را به بهترین حالت ممکن مدیریت کنند.

مدیرکل صمت خوزستان گفت: این طرح از امروز اول اسفندماه تا عید فطر برقرار است و از مردم درخواست داریم درصورت مشاهده تخلف به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش بازرسی از بازار نسبت به سال گذشته افزود: برای روزهای تعطیل نیز کشیک در نظر گرفته شده است.

فلاح اظهار کرد: گشت‌های بازرسی با مشارکت بازرسان تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بسیج اصناف به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی اولویت بازرسی‌ها را فروشگاه‌های مواد غذایی، شیرینی فروشی‌ها و میدان‌های میوه و تره بار عنوان کرد و افزود: بازرسانی در قالب این طرح در میدان میوه و تره بار اهواز مستقر می‌شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه قوانین جدید تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان بازدارنده‌تر شده است، گفت: برای مقابله با تخلفات صنفی پرونده‌های تخلف با سرعت به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند.

وی افزود: طی هماهنگی‌هایی که با این نهاد قضایی انجام شده، رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود تا بازخورد بیشتر و بهتری را در بازار شاهد باشیم.

۱۶۰ هزار واحد صنفی در خوزستان وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار