کد خبر: ۱۰۹۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 13 February 2023

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اظهار اینکه فروش ادوات کشاورزی به صورت آزاد است، گفت: هنوز سهمیه جدیدی برای توزیع تراکتور ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عباسپور ظهر دوشنبه در جلسه شورای کشاورزی استان اظهار کرد: با توجه به اینکه کشت برنج در حال آغاز شدن است، درخصوص یارانه دار کردن کود برنج مکاتبات فراوانی انجام شد و امیدواریم به زودی به نتیجه مطلوب برسیم.

ی افزود: برش شهرستانی بذر برنج به شهرستان‌ها اعلام شد و نمایندگان برای دریافت معرفی شوند هرچند برای طارم و برنج محلی از استان گیلان سهمیه گرفتیم و زمانی که حمل انجام شد در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: برای مرکبات کود یارانه دار در نظر گرفته نشد و به قیمت آزاد توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: برای مناطقی که امکانات جزئی برای آبگیری آببندان ها لازم است، مکاتبات انجام شد و در حد توان برای کمک به رفع خشکسالی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

عباسپور درباره ادوات کشاورزی اظهار کرد: هنوز سهمیه جدید برای توزیع تراکتور ابلاغ نشده است و هرچه که توزیع می‌شود به صورت فروش آزاد است. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار