کد خبر: ۱۰۹۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 09 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/11/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------
دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند در نوشهر
سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری عامل ارتباط با شبکه‌های معاند از طريق فضاي مجازي در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر درویشی" با اعلام اين خبر گفت: با توجه به دریافت خبري مبنی بر ارتباط فردی با گروه‌های معاند، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس فتای شهرستان نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت و سقم موضوع اطمينان حاصل كرده و فرد مورد نظر مورد شناسايي قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر بيان داشت: پس از هماهنگي قضائي متهم مورد نظر دستگير و با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این متهم زن 38 ساله حدود دو سال ارتباط خود را با شبکه‌های معاند از طريق فضای مجازی آغاز و در این مدت فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص ارسال اخبار کذب وتشويش اذعان عمومي داشته است.
سرهنگ درویشی تصريح كرد: متهم پس از مواجعه با شواهد و قرائن به اقدامات غیرقانونی و ارتباط با شبکه‌های معاند اقرار کرد و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
------------------------------
کشف 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در "میاندورود"
سرهنگ شهرام باقری سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 2 نفر و توقیف یکدستگاه خودرو در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" در بیان این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندورود با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل در محور ساری به نکا، خودروی سواری حین تردد مشاهده و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف کردند.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر مرد در این عملیات خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از خودرو متهمین ، بیش از 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک از داخل خودرو ها کشف شد.
سرهنگ شهرام باقری در پایان خاطرنشان کرد: تلفن110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است و شهروندان پلیس را در اجرای هرچه بهتر این ماموریت خطیر یاری رسانند.
------------------------------
دستگیری 20 معتاد متجاهر و 25 خرده فروش مواد مخدر در بابل
سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 20 معتاد متجاهر و 25 خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.
وي افزود: در اين راستا 25 خرده فروش مواد مخدر و 20 معتاد متجاهر و پرخطر از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري از آنان مقدار تقریبی 4 کیلو و 100 گرم انواع مواد مخدر کشف و یک دستگاه خودرو پراید توقیف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان بابل در انتها ضمن تشکر از تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.
------------------------------
زندانی فراری با 15 فقره سرقت در ساری دستگیر شد
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری زندانی فراری با 15 فقره سرقت از منازل مسکونی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: درپي اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت در ساری، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی با اشاره به ماموران پایگاه آگاهی این شهرستان طی کار اطلاعاتی زندانی فراری مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند، یاد آور شد: متهم در اظهارات خود به 15 فقره سرقت از منزل مسکونی اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف از مخفیگاه وی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: متهم بعد از انجام تحقیقات لازم برای ادامه اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ حسن زاده در پایان با تاکید بر این که پلیس با قدرت در مقابل افرادی که  آرامش مردم را مختل کنند برخورد می کند از شهروندان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار