معاون تعمیرات نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از انجام تست های الکتریکی ژنراتور واحدهای ۵ الی ۸ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور با حضور نیروهای متخصص شرکت تعمیرات خبر داد .
کد خبر: ۱۰۹۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷ 09 February 2023

به گزارش شبکه خبری آب و برق خوزستان، امیر محمودی در این خصوص اعلام کرد : پیرو انجام تست های الکتریکی نیروگاههای تحت پوشش ، بنا به درخواست مجموعه سد و نیروگاه شهید عباسپور و با هماهنگی مدیریت بهره برداری نیروگاه های سازمان آب برق خوزستان به منظور ارزیابی ژنراتور واحد های شماره ۵-۶-۷-۸ نیروگاه شهید عباسپور ، کارگروه تخصصی ژنراتور این شرکت به محل اعزام شد.

امیر محمودی با بیان اینکه ژنراتور واحدهای نیروگاه دوم عباسپور با توان ۲۵۰ مگاوات ساخت شرکت زیمنس می باشند افزود : در این پروسه میزان مقاومت اهمی سیم پیچ رتور و استاتور مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد : انجام تست های الکتریکی ژنراتور به منظور ارزیابی سیم پیچ استاتور و رتور جهت آگاهی از خرابی احتمالی انجام می شود و برای بالا بردن ضریب اطمینان تجهیزات و افزایش ضریب آمادگی تولید ، در دستور کار قرار دادن این تست ها در بازه زمانی اورهال سالیانه ضروری می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار