معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تعداد ۵۲ فرصت سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف اقتصادی تدوین و به روزرسانی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵ 07 February 2023

آقارضا فتوحی صبح امروز در گفتگویی رسانه ای درباره طرح‌های آماده افتتاح در دهه فجر اظهار کرد: طرح‌های آماده افتتاح خوزستان، در بخش صنعت تعداد ۱۵ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار و ۵۳۷ میلیارد ریال و ۱۳۱ میلیون یورو با اشتغال بالغ بر ۱۱۲۳ نفر، در بخش کشاورزی تعداد ۱۲ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۱,۷۸۸ میلیارد ریال و اشتغال ۹۳ نفر، همچنین در بخش گردشگری تعداد ۵ طرح با مبلغ ۳۴۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال ۲۸ نفر است.

وی افزود: تعداد طرح‌های بهره‌برداری شده از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۷ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۴۲ هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال و اشتغال بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر هستند.

فتوحی همچنین درباره پروژه‌های در حال ساخت افزود: از ابتدای سال جاری تعداد ۵۲۹ پروژه با حجم ۱۰۷ هزار و ۱۸۰ و تعداد اشتغال سه هزار و ۹۰ نفر آغاز شده است.

وی همچنین درباره سرمایه‌گذاری خارجی در استان عنوان کرد: تعداد دو طرح در حوزه خدمات و کشاورزی با مجموع سرمایه‌گذاری یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران معرفی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص فرصت‌های سرمایه گذاری در استان خوزستان گفت: تعداد ۵۲ فرصت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی تدوین و به روزرسانی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار