جشن ولادت مولای متقیان و گرامی‌داشت دهه فجر با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ایستگاه شماره یک موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ 06 February 2023

جشن ولادت مولای متقیان و گرامی‌داشت دهه فجر با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ایستگاه شماره یک موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در این مراسم که امروز یکشنبه (16 بهمن ماه) با حضور پرشور پرسنل و مدیران نیشکری برگزار شد، ضمن تبریک ولادت مولای متقیان به مردان و پدران سختکوش نیشکری، بر امیدآفرینی با انعکاس دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام آل‌کثیر سخنران مراسم، در سخنان کوتاهی ضمن تبریک میلاد امام علی(ع) و ایام الله دهه فجر، علی(ع) را الگویی عملی و نهج‌البلاغه را دستورالعملی کاربردی برای حرکت بر مبنای آموزه‌های اسلامی دانست. مولودی خوانی و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

میهمانی لاله‌ها در بهار فجر انقلاب

همچنین در مراسمی دیگر، در دومین روز از دهه فجر، کارکنان کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با حضور در مزار شهدای اهواز، با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم بر تداوم راه عزتمند آن‌ها تاکید کردند.

تجلیل از خانواده معظم شهدا، جشنواره‌های ورزشی ویژه کارکنان و خانواده نیشکر، جشن بزرگ پیروزی انقلاب در شهرک نیشکر، نشست‌های بصیرت‌افزایی در کشت و صنعت‌ها و… بخش دیگری از برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در صنعت نیشکر برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار