کد خبر: ۱۰۹۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 31 January 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

بارش باران در شهرهای مختلف خوزستان هوا را پاک کرده و زمین را سیراب. کارون خروشان این روزها خوشحال تر از همیشه از دل شهر عبور می کند.
وزش باد به همراه بارش باران امروز شهرهای مختلف خوزستان را در برگرفت. زمین تشنه پس از گذران تابستان سوزان اینک با آب باران زنده شد. حیاتی که با نزول باران برای زمین مقدر شد.

بارش در ارتفاعات به‌صورت برف است طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی خوزستان اوج بارش‌ها تا اوایل وقت فردا و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خوزستان است.

با بارش باران به ویژه در کلانشهر اهواز شاهد آبگرفتگی معابر هستیم که تردد را برای شهروندان‌ و خودروها با مشکل مواجه کرده است.

با توجه به حجم بالای بارش‌ها به‌ویژه در مناطق بارانی احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد.

نزول رحمت الهی همواره تبسم و شادی را با خود به همراه می آورد امید است بارندگی های اخیر بتوانند حجم آب موجود در سدهای خوزستان را بالا ببرد و سطح آب سفرهای زیر زمینی را نیز افزایش دهد.

طبق گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان شمال خلیج‌فارس از روز جاری تا روز پنجشنبه مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار