مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه منوط به مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگ‌ساز است، گفت: سامانه ۱۵۷۰ بستری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی رفتاری جامعه است.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 21 January 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در جلسه کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی آموزش و پرورش استان خوزستان که امروز (اول بهمن‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: سامانه پاسخگویی تلفنی نماد با شماره ۱۵۷۰ ظرفیت مناسبی برای پاسخگویی به نیازها و فوریت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان است و سطح مراقبت‌های اختصاصی ویژه دانش‌آموزان آسیب‌پذیر را ارتقاء خواهد داد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش خوزستان در حوزه سلامت رفتاری و روانی دانش‌آموزان، افزود: اجرای طرح جامع نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان (نماد) یکی از اصلی‌ترین اقدامات آموزش و پرورش خوزستان در این حوزه است. در این طرح، آموزش و پرورش مهمترین راهبردهای مداخله‌ای برای مراقبت و صیانت از دانش‌آموزان و همچنین افزایش میزان تاب‌آوری دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی را عملیاتی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه منوط به مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگ‌ساز است و این مهم تنها با تکیه بر برنامه‌های علمی ساختارمند و با توجه به یافته‌های پژوهشی امکان‌پذیر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار