مدیرعامل توسعه نیشکر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان؛
دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه پژوهش زیربنای صنعت نیشکر است، بر استفاده حداکثری این صنعت از شرکت‌های دانش‌بنیان، و اساتید و متخصصین دانشگاهی برای رفع چالش‌ها و افزایش بهره‌وری تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 18 January 2023

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز سه‌شنبه (27 دی ماه) با همراهی معاونین و مدیران عامل کشت و صنعت‌ها، ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان در نمایشگاه بین‌المللی، در جریان دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ و سازمان‌ها قرار گرفت.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در این بازدید، با بیان اینکه پژوهش زیربنای صنعت نیشکر است، بر استفاده حداکثری این صنعت از شرکت‌های دانش‌بنیان، و اساتید و متخصصین دانشگاهی برای رفع چالش‌ها و افزایش بهره‌وری تاکید کرد.

وی کار تحقیقاتی در صنعت نیشکر را ریشه‌ای و زمینه‌ساز عبور از بحران‌‌ها عنوان کرد و گفت، اگر اقدامات پژوهشی و دانش‌بنیان این صنعت در به‌کارگیری روش‌های نوین آبیاری در شرایط خشکسالی نبود، به راحتی نمی‌توانستیم تبعات این بحران را پشت سربگذاریم و به سوددهی برسیم.

کار تحقیقاتی زمینه‌ساز عبور از بحران‌ها در صنعت نیشکر است

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بر این نکته تاکید کرد، گره بسیاری از چالش‌ها و مشکلات صنعت نیشکر با طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی باز می‎‌شود و به همین دلیل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ارتباط نزدیکی با دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی برقرار کرده و موسسه تحقیقات این صنعت نیز یکی از فعال‌ترین دپارتمان‌های علمی کشور است. 

در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و دهمین فن بازار استان خوزستان که با حضور مسئولین خوزستان و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان افتتاح شد، صنعت نیشکر با ارائه آخرین دستاوردها و توانمندی‌ها و عرضه محصولات تولیدی، حضوری فعال دارد.

غرفه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان شرکتی پیشرو در پژوهش، تحقیقات، نوآوری و بومی‌سازی قطعات و دستگاه‌ها در دو حوزه صنعت و کشاورزی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دستگاه‌ها و سازمان‌های خوزستان مستقر است.

صنعت توسعه نیشکر با داشتن یکی از مهمترین دپارتمان‌های علمی و تحقیقاتی کشور و مجموعه مدیریت مطالعات کاربردی مستقر در واحدهای نیشکری با بهره‌گیری از صدها محقق و پژوهشگر، تلاش‌های مستمری برای بهره‌وری نیشکر در همه بخش‌ها انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار