استاندار خوزستان خواستار تکمیل، توسعه و نگهداری راه آهن در خوزستان شد و گفت: ورودی‌های استان باید ساماندهی شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ 14 January 2023

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز شنبه در نشست مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان با بیان اینکه در کوتاه مدت باید چهره شهر باید تغییر کند، اظهار کرد: وضعیت فعلی راه‌ها و جاده‌ها زیبنده استان نیست، تکمیل و توسعه جاده‌های استان باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم این تغییرات را حس کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: یکی از راه‌هایی که از فساد در ادارات جلوگیری می‌کند، شفاف سازی در دستگاه‌های اجرایی است.

وی، پروژه نهضت ملی مسکن را از اولویت‌های دولت دانست و عنوان کرد: نخستین سفارش آیت الله رئیسی پیگیری جدی پروژه نهضت ملی مسکن بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: عملکرد مسئولان به طور مستقیم با رضایتمندی مردم سر کار دارد هرچه بهتر کار شود، موجبات رضایتمندی مردم فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر بهره گیری از توان بخش خصوصی و استفاده از پیمانکاران توانمند گفت: در انجام پروژه‌ها کیفیت کار را مدنظر قرار داده شود و از پیمانکاران توانمند استفاده شود.

حسینی محراب خطاب به مدیران زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت: در کارها از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده شود و از تکنولوژی‌های نوین در اجرای پروژه‌ها بهره گرفته شود.

وی خواستار تکمیل، توسعه و نگهداری راه آهن در خوزستان شد و افزود: رسیدگی و توسعه راه‌های شریانی و بین استانی بسیار حائز اهمیت است، ورودی‌های استان باید ساماندهی شود.

حسینی محراب گفت: در بخش شهرسازی و معماری رویکردمان باید توجه به معماری اسلامی باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به لزوم توجه به روستاها تصریح کرد: مسائل و مشکلات روستاها را خارج از نوبت پیگیری و رسیدگی شود چون رفع مشکلات روستاها بسیار مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار