به مناسبت گرامی داشت روز مادر؛
پویش سلام مادر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 13 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش این استان در نشست روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان که به میزبانی اداره آموزش و پوروش شهرستان گچساران برگزار شد، گفت: همزمان با سراسر کشور و به مناسب فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) پویش سلام مادر با مشارکت سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

نظام مرادی افزود: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س)، هفته زن و گرامی داشت مقام مادر، پویشی تحت عنوان «سلام مادر» به همت سازمان دانش‌آموزی کشور آغاز شد.

مرادی اضافه کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت و ضبط تصاویر خود از خرید گل، اهدای آن به مادران گرامی و بوسیدن دست مادران در این پویش شرکت کرده و تصاویر خود را برای بارگذاری در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی، به نشانی salam_madar۱۴۰۱ در شبکه شاد ارسال کنند.

وی ادامه داد: حضور در سرای سالمندان و تجلیل از مادران ساکن در این مکان، حضور در خانه مادران شهدا در محله‌های مختلف و تجلیل از این عزیزان و کاشتن گل به یاد مادرانی که از دنیا رفته‌اند از دیگر برنامه‌های اصلی پویش سلام مادر است که دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت این لحظات و ارسال آن به نشانی ذکر شده در این پویش شرکت کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: آثار برتر ارسالی در کانال جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی بارگذاری خواهد شد و به قید قرعه در ایام الله دهه فجر به تعدادی از دانش‌آموزان شرکت کننده در این پویش، جوایزی اهدا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار