در جلسه‌ی شورای مدیران مطرح شد؛
جلسه‌ی شورای مدیرانِ شرکت لوله سازی اهواز در سال 1401 با موضوع تدوین برنامه‌های استراتژیک و سند راهبردیِ شرکت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ 02 October 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، در این جلسه مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با تاکید بر تدوین برنامه‌های استراتژیک گفت: سهامدار محترم خواستار ارائه‌ی برنامه‌ی استراتژیک شرکت لوله سازی اهواز است که خوشبختانه ما پیشاپیش از سال 1399 برنامه‌ریزی لازم برای تدوین سند راهبردی را در دستور کار قرار داده بودیم.

دکتر علی خنیفر، مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز همچنین از مدیران خواست تا همکاری و هماهنگی ویژه‌ی خود را برای آماده‌سازیِ برنامه‌های استراتژیک شرکت لوله سازی اهواز با تیم استراتژیک داشته باشند.  

گفتنی است، طی این نشست بخشی از برنامه‌های تدوین شده در سند راهبردی ازجمله نقاط قوت، فرصت‌های شرکت، برنامه‌های توسعه‌ای و غیره مورد بررسی قرار گرفت. 

همچنین مقرر شد، کمیته‌ی استراتژیک با حضور تمامی مدیران ارشد شرکت با هدف بررسی استراتژی‌های تدوین شده و تعریف برنامه‌های لازم برای رسیدن به اهداف کلان شرکت تشکیل شود. 

دکتر خنیفر در این نشست که با حضور مدیران شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد، پس از تاکید بر اهمیت تدوین برنامه‌های استراتژیک افزود: پیاده سازی سیستم یکپارچه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امیدوارم همه‌ی مدیران همکاری لازم با مدیرِ منتخب این پروژه را داشته باشند.

در همین راستا ایشان همچنین درخصوص انعقاد قرارداد برای مرحله شناخت فرایندها و سیستم‌های شرکت خبرداد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار