رئیس شورای هیئات مذهبی فارس افزود: اگر در کشتی یک عده ارزاق بقیه سرنشینان کشتی را کاهش دهند و به علتی مثل مدیریت نادرست بدزدند، دلیل سوراخ کردن و یا فروختن کشتی به دزدان دریایی نمی شود و جوانان ما باید دقت کنند مملکت را به دزدان دریایی نفروشند.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 29 December 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: رضا محمدیان با اشاره به لزوم تبیین زوایای مختلف 9 دی 88 در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: اگر در بحث مدیریت روانی جامعه دقت نکنیم، این ابهام پیش می آید که چه رسانه ای راست و چه رسانه ای دروغ می گوید و فضای رسانه از دست یک مدیریت، حاکمیت و یک دولتی خارج شود و طبیعتا افکار بخشی از اقشار تحت تاثیر رسانه ای قرار می گیرد که منافع ملی آن کشور را دنبال نمی کند و منافع قومی قبیله ای، سیاسی و فرهنگی خود را دنبال می کند.

رئیس شورای هیئات مذهبی فارس ادامه داد: این اتفاق که رسانه های تحت نفوذ دشمنان ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تلاش کردند در برهه های مختلف افکار عمومی کشور را در دست بگیرند و علیه کشور بکار گیری کنند، تازگی ندارد اما در اغتشاشات اخیر خلایی که در انتقال و تبیین مبانی انقلاب اسلامی و تعریف و توضیح ظلم ها و خیانت های منافقین، برخی احزاب و ..‌. وجود داشت، موجب بروز مشکلاتی شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار کرد: ایشان فرموده اند که اشکالات منافقین به نسل جدید منتقل نشده است و همین منافقان، مریم رجوی را که جلاد و کفتار است به عنوان رئیس جمهور معرفی می کنند که نهایت رذالت این گروه است.

محمدیان افزود: اگر در کشتی یک عده ارزاق بقیه سرنشینان کشتی را کاهش دهند و به علتی مثل مدیریت نادرست بدزدند، دلیل سوراخ کردن و یا فروختن کشتی به دزدان دریایی نمی شود و جوانان ما باید دقت کنند مملکت را به دزدان دریایی نفروشند.

وی تصریح کرد: اشکالات و بی تدبیری زیاد است اما با بهتر شدن مدیریت ها و تلاش و کوشش رفع شدنی هستند و دولت ها باید بیشتر تلاش کنند تا مشکلات مردم با بصیرت ما که همواره در مراسم مذهبی و تشییع شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و شهدای دفاع مقدس و ..‌. در صحنه هستند، رفع شود.

محمدیان تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی و نظام جمهوری اسلامی در رسانه های خود با جلب اطمینان باید مبانی انقلاب اسلامی را به مردم و به ویژه نسل جوان بهتر تبیین کنند و دشمنان انقلاب را بهتر بشناساند و برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی هم باید تلاش شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار