اردیبهشت امسال بود که دوره چهار ساله ریاست ستار الماسی بر هیات سوارکاری کرمانشاه به پایان رسید و برای تداوم روند فعالیت این هیات یک سرپرست در راس آن قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 28 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علیرغم اینکه طبق آئین نامه هیات های ورزشی، اداره هر هیات با سرپرست تنها برای دو دوره و هر دوره به مدت سه ماه است، اما هم اکنون حدود هشت ماه است که هیات سوارکاری کرمانشاه با سرپرست اداره می‌شود. 

تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات سوارکاری کرمانشاه در حالیست که طی ماه‌های گذشته ثبت نام از کاندیداها انجام شده و پنج نفر کاندیدا مورد تائید قرار گرفته اند. همچنین اعضای مجمع نیز مشخص شده و فدراسیون هم پیش از این 30 آذر را زمان برگزاری مجمع سوارکاری استان اعلام کرده بود که این اتفاق بنا به دلایلی، نیفتاد.

فرهمند سال افزون سرپرست معاونت توسعه امور ورزش استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی عدم برگزاری مجمع انتخابات هیات سوارکاری کرمانشاه علیرغم فراهم بودن تمام مقدمات آن، اظهار کرد: یکی از مهمترین دلایل عدم برگزاری مجمع کرمانشاه، مشکلاتی است که در فدراسیون وجود دارد.

وی ادامه داد: خردادماه امسال مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری برگزار شد که طی آن مسعود خلیلی بار دیگر با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، اما از آنجایی که در این مجمع نماینده وزارت ورزش به عنوان نهاد نظارتی حضور نداشت، مجمع با اعلام وزارتخانه باطل شد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش استان تصریح  کرد: پس از آن محمود حیدری به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد و طی مکاتباتی که با استان داشت مقرر شد که 30 آذر مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری کرمانشاه برگزار شود. حدود یک هفته پیش هم ایشان کنار رفت و رضا زندی سرپرست فدراسیون شد و برگزاری مجمع انتخاباتی کرمانشاه هم معلق ماند. 

وی افزود: باوجود اینکه تمام بسترها برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فراهم شده و حتی با سرپرست جدید فدراسیون هم مکاتباتی  داشته‌ایم، اما آنها اعلام کرده اند که به دلیل شکایت آقای مسعود خلیلی از دیوان عدالت اداری منتظر تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون هستند.

سال افزون خاطرنشان کرد: باوجود نامه کتبی که فدراسیون درخصوص زمان برگزاری مجمع به ما داده بود، اما شفاها به ما اعلام کردند که زمان برگزاری مجمع استان را به تعویق بیاندازیم.

وی با تاکید براینکه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری کرمانشاه در گرو تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون است، افزود: البته برخی از کاندیداها هم نسبت به چینش اعضای مجمع اختلاف نظرهایی دارند که تا مشخص شدن وضعیت فدراسیون این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار