مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در لالی به میزان ۶۸.۱ میلیمتر ثبت شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 24 December 2022

محمد سبزه زاری شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: همچنین در این مدت میزان بارندگی در شوشتر ۶۱.۹، گتوند ۵۷.۱، مسجدسلیمان ۵۵، حسینیه اندیمشک ۴۸.۹، اهواز ۴۷، صفی آباد دزفول ۴۵.۹، شوش ۴۴، شادگان ۴۰.۸، دهدز ۴۰.۴، کشاورزی اهواز ۳۹.۶، ایذه ۳۹.۱، امیدیه ۲۹.۶، بستان ۲۹.۵، بندر ماهشهر ۲۴.۵، بهبهان ۲۳.۹، آغاجاری ۱۸.۷، رامهرمز ۱۸.۳، هندیجان ۱۳.۲ و آبادان ۱۱.۷ میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: تا اوایل روز یکشنبه سامانه بارشی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد وبرق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه ای در اغلب نقاط استان، در مناطق مستعد ریزش تگرگ و بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد.

سبزه زاری ادامه داد: در این مدت شمال خلیج فارس مواج و طوفانی و همراه با رگبار و رعد وبرق پیش بینی می شود و با توجه به حجم بالای بارش احتمال آبگرفتگی در اکثر نقاط استان وجود دارد.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان هفته گذشته ۲ اخطار سطح نارنجی و یک اخطار سطح زرد مبنی بر ورود سامانه بارشی فراگیر از اواخر هفته را برای استان صادر کرده بود که رگبار باران در بیشتر نقاط استان همراه با رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای و بارش برف در ارتفاعات شمالی و شرقی استان پیش بینی شده بود.

برچسب ها: بارندگی ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار