مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه ناپایدار حاکم بر منطقه تا روز یکشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب بارندگی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰ 24 December 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سامانه ناپایدار حاکم در منطقه تا بعد از ظهر یکشنبه جو استان را تحت تاثیر داشته، به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و احتمالاً رعد و برق در سطح استان می‌گردد.

وی افزود: بارش که امروز تا صبح یکشنبه، در نیمه جنوبی و غربی نمود بیشتری خواهد داشت، در برخی نقاط، رواناب و آبگرفتگی معابر عمومی را به همراه دارد، همچنین علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها، در پاره‌ای نقاط از نواحی سردسیر نیز، به شکل برف مشاهده خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد:  شایان ذکر است؛ کاهش نسبی دمای هوا، در روز‌های یکشنبه تا بامداد روز سه شنبه شرایط را برای تشکیل مه، بویژه در اوایل روز و بخصوص در نواحی سردسیر و معتدل فراهم خواهد کرد.

وی گفت: به دنبال این وضعیت، در روز سه شنبه، بتدریج با ورود سامانه‌ای دیگر، مجدداً تا اواسط روز چهارشنبه در بعضی ساعات شاهد بارش پراکنده برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

دولتشاهی تاکید کرد: با عبور موج مذکور، از روز پنجشنبه تا پایان هفته ضمن استقرار شرایط پایدار در جو منطقه، مه صبحگاهی و کاهش نسبتاً محسوس دمای هوا، مهمترین پدیده‌های مورد انتظار می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار