دبیر جبهه ایستادگی اردبیل:
دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت مذاکره با آمریکا در حقیقت منشور همگرایی و وحدت جامعه اسلامی است که باید همه ما به این فرامین گوش بدهیم.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 08 October 2015

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، حبیب کوهی عصر امروز در نشست با اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری جوابی دندان‌شکن به برخی از فریب‌خوردگان داخلی و نواندیشان به اصطلاح متفکر و روشنفکری است که همواره سعی می‌کردند تا آمریکا را فرشته نجات این کشور معرفی کنند اما فرمایشات ولی امر مسلمین پاسخی دندان‌شکن برای همه این فریب‌خوردگان بود تا تکلیف همه روشن و معلوم شود.

وی تصریح کرد: نه تنها همه ما مطیع امر رهبر انقلاب در این زمینه هستیم و راه نجات این کشور را تکیه بر توانمندی‌های داخلی می‌دانیم بلکه بر این باوریم آمریکا شیطان بزرگی است که هیچ وقت شیطنت و ابلیس صفتی خود را نمی‌تواند تغییر بدهد.

دبیر جبهه ایستادگی استان خباثت و روحیه تفوق‌طلبی آمریکایی‌ها را به عنوان سرسلسله شیاطین روزگار یادآور شد و گفت: نباید ساده‌اندیش بوده و یا فریب برخی ظاهرسازی‌های دشمن را بخوریم هر چند که عده‌ای دوست دارند که این کشور را دو دستی تقدیم آمریکا و طراحان منطقه‌ای آنها بکنند در حالی که چنین افرادی خام و فاقد تفکر ارزشی و اعتقادی همیشه اسیر دست نظام استکباری هستند.

کوهی افزود: اگر زمینه نفوذ آمریکا و غرب به این کشور باز شود ما همه دستاوردهای 36 ساله خود را از دست می‌دهیم و آمریکایی‌ها به دنبال منافع خود هستند تا آن را به نتیجه برسانند اما باید مراقب باشیم تا براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری فرصت نزدیک شدن آمریکا با هدف مذاکره با ایران را با تفکرات و اندیشه‌های آلوده ندهیم.

وی در ادامه سخنان خود به فرمایشات جامع، قاطع و کوبنده مقام معظم رهبری در محکومیت حرکت اخیر حکام نالایق سعودی در فاجعه منا اشاره کرد و ادامه داد: چنین خروش مقدس برخاسته از عمق جان مقام معظم رهبری و صلابت ایشان دارد که در کنار هشدار به حکام نالایق سعودی از عواقب وخیم تصمیم‌گیری سیاست‌های شیطانی آمریکا در جلوگیری از شناسایی و تحویل اجساد حجاج ایرانی و با هدف قدرت‌افزایی به جامعه اسلامی انجام شده تا دشمن به صلابت امت اسلامی آگاه باشد.

کوهی بیان کرد: همچنان سران‌ آل‌سعود در تحویل اجساد و قربانیان این حادثه کارشکنی می‌کنند در حالی که مسئولان ما خواستار دست کشیدن از این ترفندهای خباثت‌بار و دادن اجازه بازدید از تمامی سردخانه‌ها و کانتینرهای در بر دارنده اجساد به تیم شناسایی ایرانی برای شناسایی بدون فوت وقت و انتقال همه این کشته‌شدگان به ایران هستند.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با محکوم دانستن موذی‌گری‌های آل‌سعود و واکنش مقام معظم رهبری به این حرکت‌ها اضافه کرد: اینکه معظم‌له اعلام کردند «اگر قرار شد عکس‌العملی نشان دهیم، عکس‌العمل ما خشن و سخن است» زمینه عقب‌نشینی سران آل‌سعود را از اندیشه‌های فاسد و فاسقشان فراهم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار