رئیس هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه: این دومین مسابقات کشتی بوده که به مناسبت بزرگداشت شهید سلیمانی در دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳ 19 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نصرت اله فتحی گفت: این مسابقات با شرکت ۵ تیم از استان‌های خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در خانه کشتی دهدشت برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی کهگیلویه افزود: این مسابقات با حضور ۸۱ کشتی گیر و در ۱۲ وزن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رده سنی نونهالان برگزار شد، بیان کرد: آقایان احمدرضا برومند و کسری خرسندی از دهدشت، ماهان آذربخش از مسجد سلیمان و مرتضی عیدی وند از شوشتر در وزن ۲۵ کیلوگرم رتبه‌های برتر را کسب کردند.

فتحی یادآور شد: آقایان ابوالفضل راستگویان، امیرسام محمدی و پارسا کریمی از دهدشت و محمد امین حفاریان از اروند در وزن ۲۸ کیلوگرم رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

رئیس هیئت کشتی کهگیلویه با بیان اینکه آقایان شایان فاتح فر از دهدشت، نیما جلیلیان، اشکان کمری و سجاد محمدی در وزن۳۲ کیلوگرم هم صاحب رتبه‌های برتر شدند، گفت: آقایان حسین ماواره، محمد ثنایی، آرش شب افروز و پویا اعظمی در وزن ۳۵کیلوگرم نیز رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی افزود: آقایان محمد حسین حفاریان، علی اکبر صدریان از اروند، رضا ابراهیمی از گناوه امیرمحمدخادمی از دهدشت هم در وزن ۳۸ کیلیوگرم توانستند به دور بعدی از مسابقات راه یابند.

فتحی با بیان اینکه آقایان محمد حسین راستگویان از دهدشت، علی ربیهاوی از اروند، سینا جمالپور از مسجدسلیمان و شاهین فرجی از شوشتر هم صاحب رتبه‌های برتر در وزن ۴۱ کیلوگرم شدند، بیان کرد: آقایان ژوبین فروزنده، طا‌ها احمدی، جواد خالقیان از دهدشت و پارسا رجبی از اروند در وزن ۴۴ کیلوگرم در این دور از مسابقات از سد رقبای خود گذشتند.

رئیس هیئت کشتی کهگیلویه یادآور شد: آقایان علی خشاوه، محسن رازی فتاحی از دهدشت، بنیامین رضایی از اروند و عباس پوردهقان از مسجدسلیمان هم در وزن ۴۸کیلوگرم صاحب رتبه‌های برتر شدند.

وی ادامه داد: آقایان پویا جاللی شولی از گناوه، رضا حقیقی از دهدشت، محمد امین داوودی و علی اصغر طاهری از شوشتر هم در وزن ۵۲ کیلوگرم توانستند از سد رقبای خود بگذرند.

فتحی گفت: آقایان رضا خادم پور از دهدشت، مهراب اعمی از گناوه، پارسا قاسمی و امیر ارسلان شاه منصوری از مسجدسلیمان هم در وزن ۷۱کیلوگرم توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

وی افزود: آقایان ایلیا خردمند و امیرحسین دانشی از دهدشت و سید محمد موسوی از اروند هم در وزن ۱۰۰کیلوگرم توانستند صاحب رتبه‌های برتر شوند.

در پایان این مسابقات تیم‌های دهدشت با ۲۶۰ امتیاز، اروند با ۱۷۱ امتیاز، گناوه با ۱۰۳ امتیاز، شوشتر با ۹۹ امتیاز و مسجدسلیمان با ۹۴ امتیاز به ترتیب اول تا پنجم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار