استاندار خوزستان گفت: به دنبال این هستیم که شرکت‌ها، صنایع و مؤسسات بخشی از اقدامات خود را به شرکت‌های دانش بنیان واگذار کنند و از ظرفیت‌ این شرکت‌های بومی که موفقیت‌هایی را در بحث توسعه صادرات و خدمات داشته‌اند، استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ 17 December 2022

صادق خلیلیان در بازدید از پارک علم و فناوری خوزستان که امروز شنبه ۲۶ آذرماه انجام شد، ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان فعالیت‌های گسترده‌ای را در استان انجام می‌دهند و پیشرفت‌های ‌آن‌ها باید به جامعه منعکس شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان باید برطرف شود، بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان دستاوردهای ارزنده‌ای را دارند؛ بنابراین شرکت‌ها و صنایع باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند؛ زیرا تولید و توسعه برپایه دانش محقق خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) گفت: در حال حاضر به دنبال این هستیم که شرکت‌ها، صنایع و مؤسسات بخشی از اقدامات خود را به شرکت‌های دانش بنیان واگذار کنند و از ظرفیت‌ این شرکت‌های بومی که موفقیت‌هایی را در بحث توسعه صادرات و خدمات داشته‌اند، استفاده شود.

دستاوردهای پژوهشگران دانش بنیان قابل تقدیر است

استاندار خوزستان در  بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های برتر در محل پارک علم و فناوری خوزستان نیز با جمعی از پژوهشگران این حوزه استان دیدار کرد.

وی در این بازدید با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توسعه تولید دانش‌بنیان گفت: دستاوردهای پژوهشگران دانش بنیان قابل تقدیر است و نیاز به حمایت دارد.

خلیلیان افزود: شرکت‌ها و صنایع باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار