مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال آنا صنعت قم گفت: «سعید قاسمی» سرمربی تیم آنا صنعت پاسارگاد قم استعفای خود را تقدیم هیئت مدیره باشگاه کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 14 December 2022

به گزارش تابناک قم، جعفر عابدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال آنا صنعت قم گفت: سعید قاسمی که از اواسط فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور سرمربی گری تیم فوتسال آنا صنعت را بر عهده گرفته بود امروز تصمیم به استعفا و کناره گیری کرد.

مدیر رسانه‌ای آناصنعت پاسارگاد قم افزود: اکنون هیئت مدیره باید در مورد ادامه همکاری یا قبول استعفای قاسمی تصمیم بگیرد.

️سعید قاسمی عنوان کرد: سال‌ها در لیگ‌برتر فوتسال و در سطح اول فوتسال کشور به عنوان بازیکن حضور یافتم و در این فصل تجربه سرمربی گری تیمی از مجموعه منسجم آنا صنعت به بنده سپرده شد.

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم گفت: تمام توان خود و کادر فنی را از هفته نهم که مدیریت کادر فنی آنا صنعت را بر عهده گرفتیم برای موفقیت و سربلندی فوتسال قم به کار بستیم و تمام توان خود را بر این گذاشتیم که جایگاه تیم‌مطلوب‌تر شود.

قاسمی بیان کرد: بسیاری از بازیکنان تیم آنا صنعت را فوتسالیست‌های جوان تشکیل می‌دادند که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند و در بسیاری از هفته‌های لیگ بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله در ترکیب تیم به کار گرفتیم که مربیان کمتر آن را انجام می‌دهد.

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم بیان کرد: هدایت تیمی را بر عهده گرفتم که از نظر بازیکن کاستی‌های زیادی داشت، با این حال یک تیم همدل بودیم و با همدلی کار را پیش بردیم، البته قبول دارم که در هفته هفدهم نتیجه خوبی نگرفتیم و باشگاه حق دارد که از این نتیجه رضایت نداشته باشد.

️قاسمی تصریح کرد: هدف من کمک به تحول و توسعه فوتسال قم بود، اما احساس کردم در این شرایط کنار رفتنم از آناصنعت می‌تواند به تیم کمک کند، به همین خاطر تصمیم به استعفا گرفتم و با تشکر از تک تک همکارانم در کادر فنی و بازیکنان برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم، ضمناً قدردان هیئت مدیره باشگاه به ویژه سیدمجید شرافتی رئیس، سیدمحمد شرافتی مدیرعامل و روزبه بروفه قائم‌مقام باشگاه هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار