مقتدایی با اشاره به نامه 4 ماه قبل به وزیر کشور:
رسانه ها همواره می توانند پیشرفت فیزیکی پروژه ها را پیگیری و مطالبه کنند و مسولان نیز باید نسبت به اجرایی شدن این پروژه ها همت لازم را داشته باشند
کد خبر: ۱۰۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 08 October 2015
به گزارش تابناک خوزستان؛ استاندار خوزستان در جلسه شورای اداری روز گذشته، به ارسال نامه محرمانه 4 ماه قبل خود به وزیر کشور دررخصوص معرفی جایگزین وی به دولت اشاره کرد و گفت: با وجود ارسال این نامه، به بنده اعلام شد که باید در این منصب به کار خود ادامه بدهم.

وی به ابراز خشنودی مردم هم اشاره کرد و افزود: اظهار لطف نسبت به عملکرد بنده، انرژی مثبتی برای کار بهتر و بیشتر می دهد و این حس مثبت را ایجاد می کند که مردم قدردان فعالیتها هستند.

مقتدایی با اشاره به انتشار کتابچه پروژه های شاخص استان گفت: این پروژه ها نشان دهنده این است که با محدودیت زمانی و میزان مشخصی از اعتبارات ملی می توان تحولات بزرگی را رقم زد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هدف ما از چاپ این کتابچه، ایجاد تعهد برای مسئولان است تا با توجه به زمانبندی مشخص و میزان اعتبارات تعیین شده، برای اجرایی شدن پروژه ها تلاش کنند.

وی به نقش دستگاههای نظارتی و رسانه ها در این زمیته اشاره و اضافه کرد: رسانه ها همواره می توانند پیشرفت فیزیکی پروژه ها را پیگیری و مطالبه کنند و مسولان نیز باید نسبت به اجرایی شدن این پروژه ها همت لازم را داشته باشند.

رییس شورای اداری استان ادامه داد: ۶۸ پروژه در زمینه های مختلف علمی، آموزشی و عمرانی در این مجموعه تعریف شده که بدون شک می تواند باعث پیشرفت های بسیاری در سطح استان بشود.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به بخشنامه اخیر خود در خصوص فعالیتهای اقتصادی در مرزها اشاره کرد و گفت: بخشنامه مبادلات مرزی یکی از موضوعاتی است که مدعیان و منتقدان بسیاری هم داشت ولی مسئولان کشوری بر اجرای آن صحه گذاشته اند. وی گفت: برخی ​ها معتقد بودند که توان اجرای این کار وجود ندارد اما توانستیم این طرح را اجرا کنیم که بر زندگی خانوارها بسیار تاثیر گذاشته و می​تواند تحولی ایجاد کند.

بگفته وی، مسولان استان برنامه ریزی کرده اند تا تعداد کالاهای مشمول این بخشنامه را افزایش دهند.

مقتدایی همچنین با اشاره به تدوین برنانه ششم توسعه گفت: مجمع توسعه و عمران استان را در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل دادیم تا از نخبگان دعوت کنیم.

وی در این جلسه با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با امکانات محدود، کارهای شایسته ای انجام داده است و هفته ناجا فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات این عزیزان است و در واقع باید نام این هفته را هفته تقدیر از نیروی انتظامی می گذاشتند.

همچنان استاندار می مانم

همچنان استاندار می مانم

همچنان استاندار می مانم

همچنان استاندار می مانم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار