جشن میلاد حضرت زینب(س) با رویکرد جهاد تبيین و گرامیداشت مقام پرستار، سه شنبه 8 آذر در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 30 November 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، حجت الاسلام محمد صادق امینی که به عنوان سخنران در جمع کارکنان شرکت حضور داشت، ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر کشورمان در میدان جنگ ترکیبی قرار دارد و حفظ همبستگی از الزامات مهم برای بی اثر کردن فتنه هاست، گفت: مبانی فکری امام(ره) و مقام معظم رهبری نجات بخش است و باعث پیشگیری از بروز اختلافات می شود.

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه جنگ شناختی و رسانه ای امروز، ضرورت فراگیری اصول و قواعد جهاد تبیین توسط کارکنان شرکت را دوچندان کرده است، اظهار داشت: به عنوان یکی از نیازهای اصلی جامعه ی امروز، تبیین امری اساسی و بنیادی برای رویارویی با انحراف و تحریف در ارزش ها می باشد.

مهندس قباد ناصری تبیین را از منظر تاریخی، بیان حقایق  جهان هستی و ظرفیت های انسانی توسط پیامبران دانست و افزود: دشمن شناسی آگاهانه، آگاهی بخشی در خصوص دستاوردهای انقلاب، نمود جایگاه واقعی جمهوری اسلامی ایران در حوزه های علمی، سیاسی و نظامی جهان علاوه بر ارائه عملکرد دولت را می توان بخشی مهم از جهاد تببین برشمرد؛ در حوزه ی صنعت نفت نیز اطلاع رسانی در خصوص تحقق تولید، اقدامات زیست محیطی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و ساخت داخل  و اجرای به موقع مسئولیت های اجتماعی در مناطق همجوار تاسیسات می تواند تلاش های دشمن برای تضعیف جایگاه صنعت نفت را خنثی کند.

گفتنی است پس اجرای برنامه مولودی خوانی، در پایان این مراسم از سه پرستار شاغل در درمانگاه های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار