مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود موجی ناپایدار به جو منطقه طی امروز (چهارشنبه) و فردا همچنین احتمال بارندگی و آبگرفتگی معابر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷ 16 November 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی ناپایدار طی امروز و فردا پنج شنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: این موج ناپایدار ضمن کاهش دمای روزانه و افزایش دمای شبانه در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق در استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: شرایط ناپایدار که از عصر امروز تا بعد از ظهر فردا و در نیمه غربی نمود بیشتری خواهد داشت در پاره‌ای نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه می‌گردد.

وی گفت: با خروج موج مذکور از روز جمعه تا اواسط هفته آینده حداقل دمای هوا در قالب نقاط استان روند رو به کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: کاهش دما به ویژه در روز جمعه و مناطق مرزی و سردسیر شرایط را برای تشکیل مه صبحگاهی فراهم خواهد کرد، اما در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل منفی یک و حداکثر ١۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دولتشاهی تاکید کرد: در این بازه زمانی قصر شیرین با بیشینه دمای ٢۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرستان‌های سنقر و کنگاور با کمینه دمای ٣ درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش و به ثبت رسیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار