با هدف آشنایی دانش آموزان با پیشرفت‌ها
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی «اردو‌های راهیان پیشرفت» در شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 09 November 2022

محمد رضا ابراهیمی در گردهمایی روابط عمومی‌های آموزش و پرورش این استان با بیان اینکه اردو‌های راهیان پیشرفت برای ۳۶ هزار دانش‌آموز اصفهانی برگزار می‌شود گفت: هدف این است که با ۳۶ هزار نفر در مراکز صنعتی، علمی و پژوهشی استان، به نیت ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید استان اصفهان دیدار صورت گیرد و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی تحت عنوان «اردو‌های راهیان پیشرفت» در شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شود.
وی با اشاره به اینکه اردو‌های راهیان پیشرفت را از فولاد مبارکه آغاز کرده‌ایم گفت: در این زمینه تفاهمنامه‌ای با شرکت فولاد مبارکه منعقد کرده و این برنامه را برگزار خواهیم کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سربازان این تمدن را دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها می‌دانند که دشمن روی نوجوانان سرمایه‌گذاری کرده و از خلأ‌هایی مثل بی‌توجهی به مسائل فرهنگی که در دوره‌های قبلی در آنان ایجاد شده، سوء استفاده کرد.
استان اصفهان بیش از یک میلیون دانش‌آموز، حدود ۴۵۰ هزار نوآموز پیش از دبستان، ۱۱۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته و گروه‌های دیگری مثل آموزشگاه‌های علمی، مجموعاً نزدیک به ۲ میلیون نفر مستقیماً با آموزش و پرورش مرتبط هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار