فرمانده سپاه فتح از برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین ارشد کشوری و لشکری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 02 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرم دل در اولین جلسه توجیهی و اعطای احکام مسئولین و مدیران کمیته‌های کنگره شهدای استان با اشاره به حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: در دو، سه روز گذشته دیدیم که مردم استان چه جوش و خروشی در شهر‌های استان خصوصا یاسوج و لیکک در تشییع دو شهید کهگیلویه و بویراحمدی این حادثه داشتند.
سردار حمید خرم دل افزود: در شهر لیکک جمعیت تشییع کننده در مسیر ۶ کیلومتری مملو از جمعیت بود که این نشان دهنده ظرفیت بی نظیر شهدا است.
سردار خرم دل ادامه داد: در سال ۹۵ اولین کنگره سرداران دفاع مقدس در استان برگزار و ۵ اجلاسیه در ابتدای شروع تا رسیدن به اجلاسیه نهایی برگزار شد که برنامه‌های فرهنگی متعددی اجرا شد.
وی افزود: با توجه به استقبال خوب و نیاز به استفاده از این ظرفیت عظیم شهدا برای توسعه مباحث فرهنگی و انتقال تفکر و اندیشه شهدا به جوانان، در نیمه سال ۱۴۰۳ کنگره شهدای استان برگزار خواهد شد.
سردار خرم دل گفت: در کنگره سال آینده تمام تلاش صورت می‌گیرد که همه قشر‌ها در برگزاری آن نقش داشته باشند به گونه‌ای که همه اقشار حس تعلق شهدا به خود را داشته باشند.
وی با اشاره به دستور کار اولین جلسه هماهنگی کنگره شهدای استان، اظهار داشت: در این نشست احکام مسئولین و مدیران اعطا می‌شود ضمن اینکه در ساختار این شورا نماینده، ولی فقیه در استان به عنوان رئیس شورا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نایب ریس و فرمانده سپاه فتح دبیر شورا خواهند بود.
خرم دل ادامه داد: ۲۱ کمیته برای اجلاسیه طراحی شده است که مجموعه‌های متناظر این کمیته‌ها در سپاه دبیر و مدیران کل دستگاه‌های مربوطه رئیس این کمیته‌ها هستند.
فرمانده سپاه فتح استان افزود: در کنگره اول برنامه‌های بسیار خوبی به اجرا درآمد و تعدادی از مسئولین ارشد کشوری و لشکری در آن حضور یافتند و تلاش می‌شود که برای کنگره دوم برنامه ریزی به اینگونه باشد که محتوا‌های فاخرتری نسبت به کنگره اول داشته باشیم ضمن اینکه حضور یکی از سران سه قوه در کنگره دوم قطعی است.
وی با اشاره استقبال بسیار خوب استاندار از برگزاری کنگره دوم و پذیرش نقش محوری برای همکاری دستگاه‌های اجرایی، افزود: انتظار می‌رود برنامه ریزی‌ها برای برگزاری کنگره دوم دقیق و با آمادگی کامل همه ما باشد و تلاش می‌شود هر ماه یک جلسه گزارش گیری اقدامات برگزار می‌شود که کنگره دوم بسیار باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار