اختصاص تابناک مازندران /فرماندار نکا در آئین تکریم و معارفه بخشدار هزارجریب
مراسم تکریم «سیدحسین حمزه ای» و معارفه «عباس لطف آبادی» به عنوان سرپرست بخشداری هزارجریب شهرستان نکا صبح امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۹ با حضور مسئولین و مدعوین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نکا برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ 31 October 2022

به گزارش تابناک مازندران، عبدالرضا بابایی در این مراسم با تسلیت به مناسبت شهادت هموطنانمان در حادثه ی تروریستی شاه چراغ(ع) با بیان اینکه، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کردند که عمر این نظام بزودی تمام خواهد شد، اظهار کرد:

با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و جانفشانی مردم ایران اسلامی، این انقلاب ۴۳ سال است که با تقدیم ۱۳۰۰ شهید روی پای خود ایستاده است و مسیر درخشان خود را طی میکند. 

تا دو سال آینده کل جادههای هزارجریب نکا آسفالت می شود
 
 

تا دو سال آینده کل جادههای هزارجریب نکا آسفالت می شود  
 
 

وی تصریح کرد: این کارهایی که در چند وقت اخیر رقم خورده است، نه فتنه ای جدید و نه پایان فتنه است، این انقلاب با این شعارها و آرمانهای بلند خود قطعاً و یقینا دشمنانی دارد که تلاششان این است که آن را به نقطه ی پایانش برسانند یا در مسیر دچار انحراف کنند.

تا دو سال آینده کل جادههای هزارجریب نکا آسفالت می شود  

فرماندار نکا اذعان کرد: این نظام تا امروز پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است و اجازه هیچگونه دهن کجی و انحراف در مسیر انقلاب را به کسی نداده است، اما آنچه که مسلم است از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان این نظام تمام تلاش خود را برای نابودی آن کرده اند، اما امروز این درخت تناور انقلاب اسلامی جغرافیای آن فقط به همین کشور ختم نمیشود، بلکه فراتر از مرزها صاحب وجهه است و طرفداران بی شماری در کره خاکی دارد.

تا دو سال آینده کل جادههای هزارجریب نکا آسفالت می شود  

بابائی خاطرنشان کرد: طراحی های دشمنان به تناسب از ابتدای انقلاب تا امروز پیچیده و پیچیده تر شده است، اگر یک روزی صرفاً جنگ نظامی، اقتصادی، بیولوژیک، فرهنگی و هویتی و انواع تحریمها همچون تحریم دارویی را طراحی کردند، امروز با تمام این تجربه ها یک «جنگ ترکیبی» که در درون خود همه ی این نوع تهاجم ها را دارد، علیه مردم ایران طراحی کردند و به میدان آمدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه عده ای در داخل نظام اصحاب استکبار جهانی هستند، ماموریت دارند و این حرفها را تکرار کردند و در آتش فتنه بنزین ریختند و طبیعتاً وقتی در نظامی فضا غبارآلود شود و فتنه حضور پیدا کند، عده ای هم فریب خواهند خورد، عده ای هم درگیر جریان اغواگری خواهند شد و در جنگ ترکیبی و شناختی که شکل گرفته است دچار خطای محاسباتی خواهند شد.


 

فرماندار شهرستان نکا خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که در داغ عزیزانمان از دستگاههای انتظامی، امنیتی، بسیج و سپاه که در این ایام وقتی ما در آسایش بودیم، در دفاع از حریم و حرمت انقلاب اسلامی شبانه روز تلاش کردند و مردم مظلومی که در حمله تروریستی حرم احمدبن موسی(ع) (چاه چراغ) مظلومانه و با یک حمله ی کور دشمن به شهادت رسیدند و ما داغدار این عزیزان هستیم.

بابایی تاکید کرد: ما باید بدانیم آنچه را که دشمن رسماً در طول این سالها اعلام و در جنگ جدیدی هم که طراحی کرده است، به دنبال «درگیر کردن مسئولین به مسایل داخل» و «حمله و تهاجم از بیرون است» و آنچه که دنبال میکند، «تجزیه کشور» است که در اتاق فکر رژیم صهیونیستی آنچه که میگذرد طرح تجزیه کشورمان به ۶ منطقه است که در خیال خام خود، ایران را با کشورهای دیگری مثل سوریه، افغانستان، لیبی، یمن و ... مقایسه میکند.

تا دو سال آینده کل جادههای هزارجریب نکا آسفالت می شود  

وی خاطرنشان کرد: امروز بر همه ی ما فرض است که در زمینه «دشمن شناسی» مطالعه و تحقیق و به سخن بزرگان خود توجه نمائیم. دشمن برای ما نقشه ها کشیده است، همانطور که در طول این سالها در ادبیات غربگرای اپوزیسیون خارج از کشور شنیده شد، عده ای به خیال خام خود فکر میکنند که اگر فردایی برای خود متصور هستند، فردا ایران، کشور پیشرفته ایی مثل سویس، آلمان و ... خواهد شد، اما آنها ساده لوح هستند و این فکر اشتباه است.

فرماندار شهرستان نکا افزود: فردای جمهوری اسلامی برای کسانیکه سنگی را علیه نظام و آرمانهای آن پرتاب می‌کنند، به مراتب بدتر از سوریه، افغانستان، لیبی، یمن و ... خواهد بود.

تا دو سال آینده کل جادههای هزارجریب نکا آسفالت می شود  

بابایی تصریح کرد: دشمن ۴۳ سال است که کمر همت را بر این بست تا مردم ایران را زمینگیر کند، اما باید به عنوان فرزندان ایران، حواسمان را جمع کنیم، چراکه گلایه ها، گلایه های درون خانواده است و دشمن اجازه ی دخالت در این گلایه ها را ندارد ما باید خودمان در داخل کشور، مشکلاتشان را حل نماییم.

وی اظهار کرد: بعضی از چهره هایی که سالها بر سر سفره ی انقلاب ارتزاق کردند و امروز در بیرون از مرزها علیه انقلاب اسلامی سخن پراکنی و لجن پراکنی میکنند، اگر آنها و پیروانشان در داخل در کلام خود صدق داشتند، به بیماران پروانه ای ما که مشکلات عدیده ای داشتند، درخواست تحریم‌های دارویی را علیه آنان نمی دادند، آنهایی که امروز شعار «زن، زندگی، آزادی» را سر میدهند، هیچ شانی برای بشریت، مرد و زن قایل نیستند، همانطور که در روزهای اخیر در داخل و خارج از کشور دیده ایم اینها زن را یک کالای جنسی می دانند تا صرفا از آن کالا بهره ببرند.

فرماندار شهرستان نکا با بیان اینکه: شهرستان نکا دارای ۱۳۷۰ کیلومتر مربع مساحت است که ۷۳درصد آنرا مساحت هزارجریب تشکیل میدهد عنوان کرد: این منطقه حدود ۱۳ تا ۱۵ هزار نفر جمعیت دارد که در پایان هفته و ایام تعطیل به ۴۰/۰۰۰ تا ۵۰/۰۰۰ نفر می‌رسد.

بابایی هزارجریب را یک منطقه ای با ظرفیتهای جغرافیایی خدادادی بسیار ویژه برشمرد که در طول این سالها کمتر از مواهب آن بهره مند شدیم و از دوران گذشته مشکلات زیادی داشت که اکنون با همت همه مسئولین در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

وی گفت: امروز مردمان همه روستاهای هزارجریب از نعمت برق و گاز برخوردار هستند و امیدواریم تا آخر امسال، مشکلات آب شرب آنها نیز حل شود، زیرا با ۳۵ میلیارد تومان اعتباری که امسال به این بخش اختصاص یافت، با افتتاح ۴ مجتمع آبرسانی که در حال انجام است، حدود ۷۰درصد از مشکلات آب این منطقه حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان نکا تشریح کرد: این منطقه از نعمت تلفن نیز برخوردار است اما در فیبر نوری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار که از ابتدای سال شروع شده است و در حال اجرا هستیم و همچنین دکل مخابراتی نیز در منطقه نصب شد و در حال نصب فاز جدید هستیم.

بابایی یکی از مشکلات اساسی در منطقه هزارجریب را مشکل راه برشمرد که اتفاقات خوبی با همت همه ی مدیران استانی، شهرستانی، معاونت عمران، بخشداران و دهیاران افتاد که مردم هزارجریب بهتر می‌توانند گواه دهند که در مدت ۶ ماه در حوزه راه های داخل بافت روستایی مسیر اصلی انجام شده باز هم ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در طرح های هادی روستایی در طول ۶ ماه گذشته ۳۰ میلیارد تومان در حوزه راه صرف شده که اتفاق بسیار هنگفتی است و یک تفاهمنامه ی بسیار خوب بستیم در بحث تامین مصالح برای زیرسازی در کل منطقه هزارجریب که این هم یک کار بسیار بزرگی بود که افتاده که شروع کردیم و تا یکی دو سال آینده امیدواریم کل منطقه ی هزارجریب از نعمت آسفالت بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان نکا با اشاره به اینکه، منطقه ی هزارجریب ظرفیتهای توریستی، اقتصادی، انسانی، اجتماعی، فرهنگی زیادی دارد و دارای علمای بزرگ، شهدا و مردم بسیار خوبی است تصریح کرد: دکتر همزه ای بخشدار هزارجریب در طول ۴ سال فعالیت خود حداکثر تلاش را جهت استفاده از ظرفیت این منطقه نمود.

عبدالرضا بابائی به بخشداران نکا توصیه کرد: شنیدن و تحمل حرف مخالف، توجه به روستا‌های کمتر برخوردار، توجه به مستضعفین، نگاه انقلابی، سعه صدر، اجرای عدالت، مبارزه با رانت و پارتی‌بازی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در برابر ویژه‌خواری و فساد با احدی تعارف نکنند.

در پایان این جلسه حکم انتصاب «عباس لطف‌آبادی» که از سوی استاندار مازندران صادر شده است، توسط فرماندار نکا به او تقدیم شد. همچنین در لوح تقدیر دیگری از زحمات چهار ساله «سید حسین حمزه‌ای» بخشدار سابق هزارجریب نکا، تقدیر شد.

خبر: الهام زارعی 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
مراسم تکریم «سیدحسین حمزه ای» و معارفه «عباس لطف آبادی» به عنوان سرپرست بخشداری هزارجریب شهرستان نکا صبح امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۸/۹ با حضور مسئولین و مدعوین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نکا برگزار شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار