پس از حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی دوباره مشخص شد سردادن شعار مرگ بر آمریکا استدلال دارد و عاقلانه است.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 28 October 2022

امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی اصفهان گفت: اعتراضات به حق، حق قانونی مردم است و لازم است که مسئولان توجه اشته باشند اما عده‌ای اغتشاشگر مسیر اعتراض را به سمت فحاشی، تخریب و آتش کشیدن منحرف می‌کنند و بقای خود را در اغتشاش می‌دانند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی با محکومیت حمله تروریستی به زائران در آستان مقدس احمد بن موسی، افزود: در این شرایط وظیفه داریم فریاد‌های خود را به سمت دشمنانی ببریم که از خارج از کشور اغتشاشات را حمایت می‌کنند و فهمیدیم سردادن شعار مرگ بر آمریکا استدلال دارد و عاقلانه است.

وی افزود: خشم دشمن نتیجه مقاومت مردم ایران است که حامی دین و رهبر معظم انقلاب هستند و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری از رهبران فکری جامعه از جمله استادان دانشگاه خواست جوانان را هوشیار کنند و و آحاد جامعه امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی گفت: عده‌ای با برهنگی قصد ترویج بی حجابی را دارند که مردم از نیرو‌های انتظامی می‌خواهند با آن‌ها برخورد شود.

وی افزود: صداوسیما در انعکاس حمله تروریستی شاهچراغ خوب عمل کرد و همه باید در فضای مجازی‌ها استقلال حجاب را برای جوانان بیان کنند و ترویج دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی و قوه قضائیه هم با هنجارشکنان ترویج دهنده بی حجابی با توجه به اصرار مردم و هم با قوت با اشرار برخورد کنند و از ترویج بی حجابی جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار