مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از افتتاح شعبه استانی مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران در استان در جهاددانشگاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 27 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ طاهر پیری» بیان کرد: در برنامه امسال فعال‌سازی و به ظرفیت رساندن تعاونی‌های دانش‌بنیان و نوآور برای مرکز نوآوری استان به عنوان برنامه کاری ابلاغ شده است که امیدواریم با پیگیری مرکز نوآوری تعاون استان و کمک گرفتن از مرکز نوآوری دانشگاهی و پارکهای علم و فن آوری به نتیجه مطلوب برسد.

وی  مطرح کرد : ایجاد بستر مناسب برای زیست‌بوم فناوری ،کارافرینی،اشتغال و تجاری سازی محصولات به شیوه تعاونی و ایجاد ارتباط بین دانشگاه ،صنعت و تعاون و تامین سرمایه های مادی و معنوی مورد نیاز طرح های نوین را از دیگر اهداف این مرکز عنوان کرد.

پیری ایجاد و تسهیل ارتباط و تعامل واحدهای تعاونی فعال با صاحبان ایده‌های خلاقانه و استارتاپ‌ها، شناسایی و ارائه مسائل و مشکلات و موانع ایجاد و توسعه کسب و کارهای تعاونی و رهکارهای رفع آن، تامین محل برای واحدهای نوآور با اولویت تعاونی‌ها و برگزاری رویدادهای ترویجی و کارآفرینی و تعاونی را از دیگراهداف این مرکز اعلام کرد.

 وی اظهار کرد: مرکز نوآوری توسعه تعاون استان (منتا) در هفته آینده در جهاددانشگاهی استان افتتاح خواهد شد./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار