مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از توزیع کتب درسی رایگان بین بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 16 October 2022

مسعود حمیدی‌نژاد در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۴ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز و در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش بعد از آغاز سال تحصیلی لازم بود برخی مسائل و مشکلاتی که احتمال می‌دادیم در آینده ممکن است مشکل ایجاد کنند را بررسی کنیم. در بحث توسعه مدارس، در برخی مدارس زمین داریم اما یک یا دو کلاس نیاز است اضافه شود که این مساله در شورا مصوب شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در خصوص انشعاب آب و برق برخی مدارس که آماده بهره‌برداری هستند اما آب و برق آن‌ها وصل نیست، مقرر شد که شرکت‌های آب و برق کمک کنند و هر چه زودتر مشکل حل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت خیرین، تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش طرح تامین رایگان کتب درسی قرار گرفته‌اند و بیش از ۳۰ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان این مناطق توزیع شده است.  

حمیدی‌نژاد با اشاره به سرویس مدارس دانش‌آموزان روستایی گفت: بحث  ایاب و ذهاب دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان روستایی به نتیجه رسید و پیگیری خواهد شد. همچنین قرار شد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به کمک آموزش و پرورش بیایند و در بهسازی و نوسازی مدارس کمک کنند.

وی با اشاره به تجهیز ۱۳۰ هنرستان یادآور شد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۵۷ پروژه در قالب ۱۶۰ کلاس درس با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار