عضو تیم ملی بوکس کشورمان با اشاره به حضورش در ترکیب اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: برای کسب مدال طلای این مسابقات می‌جنگم.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 14 October 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا پوریا امیری با اشاره به فیکس شدن دوباره‌اش در ترکیب تیم ملی، اظهارکرد: اردوی انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا در اردن هفته گذشته برگزار شد که توانستم دوباره خودم را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنم و فیکس تیم ملی شوم.

وی که سابقا بوکسور سنگین وزن تیم ملی بود، افزود: برای مسابقات قهرمانی کشور که اوایل امسال برگزار شد، به وزن ۹۲ کیلوگرم رفتم و اکنون برای مسابقات آسیایی یک وزن دیگر پایین آمده‌ام و قرار است در ۸۶ کیلوگرم با حریفان رقابت کنم.

دارنده مدال برنز آسیا به برپایی اردوی مشترک تیم ملی بوکس کشورمان با تیم ملی عراق اشاره کرد و گفت: امروز (پنجشنبه) سومین روز از اردوی مشترک با تیم ملی عراق است و این اردو قرار است حدود هفت روز دیگر ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: بوکسور‌های خوبی در تیم ملی عراق حضور دارند و هشت نفر فیکس تیم ملی خود را به این اردو آورده اند که برخی از آن‌ها مدال آور آسیایی هم هستند.

دارنده مدال برنز آسیا در خصوص زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا هم گفت: مسابقات از هشتم آبان آغاز می‌شود و طبق برنامه ریزی تیم ملی چهارم آبان به این مسابقات اعزام خواهد شد.

وی با تاکید براینکه تمام تلاش خودم را برای کسب مدال طلا می‌کنم، گفت: حریفان قدرتمندی از کشور‌های هند، قزاقستان و ازبکستان پیش رو دارم، اما برای کسب مدال طلا می‌روم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار