کد خبر: ۱۰۷۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ 10 October 2022

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

فرستادن وسیله و کالا از شهری به شهر دیگر همچنین به استانی دیگر با کمک اداره پست انجام می‌شود.

اطمینان از ارسال وسیله و سالم رسیدن آن‌ها از موضوعات مهمی است که با سپردن به پست محقق می‌شود.

حموله مدیرکل پست استان خوزستان در خصوص عملکرد اداره کل پست گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۱۹ میلیون مرسوله پستی وارد استان خوزستان شده است که با کمک نیرو‌های پست به دست گیرندگان آن‌ها در نقاط مختلف استان رسیده است.

او می‌گوید: نزدیک به ۷۰۰ دفتر پستی فعال در خوزستان وجود دارد که از این تعداد ۸۰ درصد آن‌ها بخش خصوصی هستند از آن جایی که اداره کل پست استان خوزستان برای برون سپاری فعال است تعداد ۵۰ تا ۶۰ واحد پستی دولتی در استان فعال است.

حموله در خصوص ارسال مرسوله‌های پستی از استان به سراسر نقاط کشور نیز گفت: روزانه از خوزستان ۲۲ تا ۲۴ هزار مرسوله پستی توسط ۷۰۰ دفتر پیشخوان شهری روستایی و دولتی به سراسر نقاط کشور ارسال می‌شود.

او در ادامه بیان داشت: بعد از شیوع کروناویروس نیاز به پست افزایش پیدا کرد و ترافیک در این زمینه سه برابر شد در استان خوزستان روزانه ۳۰ تا ۳۱ هزار مرسوله پستی وارد استان می‌شود و ۳۸۰ نفر پیک‌های موتوری در زمینه توزیع مرسوله‌های پستی فعال هستند.

او با اشاره به خطوط شهری بین شهری و بین استانی گفت: ۷۰ خط فعال در زمینه مبادله مرسولات پستی در خوزستان فعال است.

حموله همچنین با اشاره به ارسال مرسوله ها با استفاده از هواپیما و قطار تصریح کرد: ظرفیت ریلی و هوایی به جهت موقعیت استان برای مبادلات پستی انجام می‌شود و ۲۰ درصد مرسوله‌های استان خوزستان از طریق خط ریلی مبادله می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار