در رقابتهای استعدادهای برتر کشور؛
جوانان کهگیلویه و بویراحمدی در رقابتهای بوکس قهرمانی استعدادهای برتر کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 08 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دبیر هیات بوکس این استان گفت: سومین دوره مسابقات بوکس المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رده‌سنی نوجوانان با حضور بیش از ۳۰۰ بوکسور از امروز شنبه ۹ مهرماه در سالن "۱۷ شهریور" اصفهان آغاز شد و با برگزاری دیدار‌های نهایی به پایان رسید.

عماد پرهیزگار افزود:در این رقابت‌ها و در وزن ۵۰ کیلو گرم نوید حصار پور، محمد مهدی اعظمی در وزن ۵۲ کیلو گرم و سام طاعتیان در وزن ۷۰ کیلو گرم موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره این رقابت‌ها شدند.

در پایان این مسابقات تیم اصفهان با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز و ۳۷ امتیاز به مقام قهرمانی رسید؛ کردستان با ۳ مدال طلا، یک برنز و ۳۴ امتیاز و مازندران با ۳ مدال طلا، ۴ برنز و ۳۳ امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

آذربایجان غربی با یک مدال طلا، ۳ برنز و ۲۱ امتیاز، لرستان با یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۱۹ امتیاز، تهران با یک مدال نقره، ۲ برنز و ۱۷ امتیاز، قزوین با یک مدال طلا، یک نقره و ۱۶ امتیاز، سیستان و بلوچستان با یک مدال طلا، یک برنز و ۱۶ امتیاز، کهکیلویه و بویراحمد با ۳ مدال نقره و ۱۶ امتیاز، گیلان با یک مدال طلا، یک نقره و ۱۵ امتیاز و آذربایجان شرقی با یک مدال نقره و ۴ برنز و ۱۵ امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

همچنین تیم مازندران با کسب ۳ مدال طلا و ۴ مدال برنز از لحاظ مرغوبیت مدال رتبه نخست و تیم‌های کردستان با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز و اصفهان با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار