جمعی از اعضای خانه نخبگان با رئیس دانشگاه علمی و کاربردی ایلام دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۷۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 09 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ جمعی از اعضای خانه نخبگان علمی بسیج استان ایلام با رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان دیدار کردند.

نقش دانشگاه در تحقق شعار سال بی بدیل است

 محمود علی پور، مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام در این دیدار نقش دانشگاه علمی و کاربردی در تحقق شعار سال را موثر دانست و عنوان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی با برگزاری دوره های تخصصی و تربیت دانشجو در رشته های اشتغال محور و کارآفرین، نقش بسزایی در تحقق شعار تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین خواهد داشت.

وی افزود: خوشبختانه سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام بیش از یک دهه است با برگزاری برنامه های مشترک با دانشگاه علمی و کاربردی استان توانسته است به بسیاری از نیازهای نخبگان جامه عمل پوشانده و بسیاری از نخبگان را روانه بازار کار نماید.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام، با تاکید بر هم افزایی و تعامل بیشتر دانشگاه علمی و کاربردی و سازمان بسیج علمی و پژوهشی بیان کرد: هم افزایی نهادهای علمی، راهکاری موثر در جهت رفع مشکلات نخبگان خواهد بود و امیدواریم با تعامل و همفکری نهادهای علمی، زمینه کشف و پرورش استعدادهای نخبگان در جامعه فراهم شود.

تفاهمنامه همکاری بسیج علمی و دانشگاه علمی و کاربردی در دستور کار قرار دارد

«دکتر منصور احمدی» رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان ایلام نیز در این دیدار نقش بسیج علمی در کشف و بروز استعدادهای نخبگان را موثر دانست و بیان کرد: این دانشگاه آمادگی کامل خود را برای همکاری با اقشار بسیج در جهت پرورش استعدادهای نخبگان و رفع مشکلات این قشر پویا جامعه اعلام می دارد.

وی با تاکید بر انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک، سازمان بسیج علمی و دانشگاه علمی و کاربردی بیان کرد: قطعاً دو طرف از ظرفیت ها و پتانسیل هایی بهره مند هستند که می توانند با تعامل و همکاری، زمینه رفع مشکلات مخترعان و پژوهشگران را فراهم آوردند.

گفتنی است در پایان این جلسه، اعضای خانه نخبگان علمی بسیج به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای حمایت حداکثری از نخبگان پرداختند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار