فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام اظهار کرد :مهران خط مقدم کنگره عظیم اربعین است و اگر می‌خواهیم این حرکت بزرگ معنوی سال به سال با کیفیت بالاتری برگزار شود باید مسئولان کشوری مهران را به صورت ویژه ببینند.
کد خبر: ۱۰۶۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 17 September 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی افزود : سپاه در حوزه درمان و برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مسیر تردد زوار نیز اقدامات قابل توجهی داشت، از کل ۳۰۰ تخت بیمارستانی که در مرز تدارک دیده شده، ۱۵۰ تخت توسط حوزه درمان سپاه تهیه شده است.

وی گفت :  سپاه در سه مقوله در اربعین به صورت ویژه ورود داشت، در بحث تامین و توزیع آب شرب خنک با همکاری آبفا و آب منطقه‌ای و با تهیه سردخانه‌های متعدد در مسیر زوار خدمات ویژه ای ارائه شده است.

شاکرمی ادامه داد : مرکز درمانی بزرگ سپاه در پایانه مرزی مهران خدماتی از قبیل اورژانس، داروخانه، فیزیوتراپی، سونوگرافی به زائرین عزیز ارائه می‌شود.

وی مطرح کرد : سپاه استان همچنین برای تأمین غذای مناسب برای زائران بیش از ۵۰ موکب را پشتیبانی کرده و علاوه بر این در موکب‌های خود سپاه نیز به صورت مداوم غذای گرم تهیه شده و در اختیار زوار قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام خاطرنشان کرد : اربعین یک ظرفیت عظیم برای استان بوده و می‌تواند پیشرانه توسعه استان باشد، مسئولان استان در کنار رسانه‌ها باید مطالبات خود را روی تقویت بیش از پیش زیرساخت‌های اربعین متمرکز کنند، با استفاده از تقویت زیرساخت‌های اربعین می‌توانیم ماشین توسعه استان را با سرعت بیشتری به جلو ببریم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار