استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام اظهارداشت : با توجه به پیک ورود زوار و ضرورت تسهیل برای انتقال زوار به مبدا، همه اتوبوس‌ها با ظرفیت کامل مسافر حق خروج از پایانه را دارند.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 12 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت : باید در سکوهای جلوی هر اتوبوس مشخص شود که هر سکو مربوط به اتوبوس‌های کدام استان است.

وی ادامه داد : بخش از زیرساخت‌های پایانه برکت در گذشته و بخشی نیز در این دولت تکمیل شده است که برای سال آینده این پایانه باید تکمیل شود و برنامه داریم سالن تهیه بلیت برای آن ایجاد کنیم.

 بهرام نیا مطرح کرد: نصب سایبان و ایجاد ستون برای راهنمایی زوار در پایانه برکت ضروری است و بایست حتماً اتوبوس‌ها با ظرفیت کامل راهی شهرهای مبدا شوند.

وی تصریح کرد: سپاه هر وعده ۲ هزار پرس غذای گرم در این پایانه توزیع می‌کند و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس و اتوبوس برای انتقال زوار در نظر گرفته است و این دستگاه‌ها بصورت رایگان زوار را انتقال می‌دهند.

استاندار ایلام گفت : با توجه با موج بازگشت زوار از امروز این پایانه ساماندهی می‌شود و اکیپ امدادی از هلال احمر و اورژانس و سایر دستگاه‌های زیرساختی نظیر برق و گاز و یگان ویژه در پایانه برکت مستقر می‌شوند./ع

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار