اولین پرواز لامرد به نجف با ۱۵۱ نفر از زائرین انجام شد و در ایام اربعین امسال طی ۴ سورتی پرواز ۶۰۶ نفر از زائرین جنوب کشور از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به نجف اشرف مشرف می شوند.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 12 September 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: دبیر ستاد اربعینی حسینی (ع) صبح دوشنبه در مراسم بدرقه زائران اربعین به نجف اشرف برگزار شد، گفت: امسال ۱۰ فرودگاه بین المللی در کشور کار انتقال زائرین را انجام می‌دهند که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استانداری، استان فارس به عنوان تنها استان در کشور است که کار انتقال زائرین را از سه فرودگاه لامرد، لار و شیراز انجام می‌دهد که این در کل کشور بی نظیر است.

مجتبی علوی اردکانی افزود: با توجه به مسائل و مشکلات پیش آمده جهت زائرانی که از مرز زمینی قصد شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را داشتند، انتقال زائرین از مرزهای هوایی بهترین روش و گزینه است که زائران می‌توانند به موقع مراسم زیارت و پیاده روی خود را مدیریت نمایند و برگردند.

رئیس فرودگاه لامرد نیز در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از تلاش‌های صورت گرفته جهت برقراری پروازهای شیراز به نجف، افزود: طی اولین پرواز ۱۵۱ نفر از زائرین از فرودگاه لامرد به نجف اعزام شدند و در ایام اربعین امسال طی ۴ سورتی پرواز ۶۰۶ نفر از زائرین جنوب کشور از فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به نجف اشرف مشرف می‌شوند.

سهراب عزیزی تصریح کرد: سال گذشته نیز پروازهای اربعین فقط از ۶ فرودگاه کشور انجام شد که فرودگاه‌های شیراز و لامرد از اصلی ترین این فرودگاه‌ها بودند.

برچسب ها: پرواز ، اربعین ، لامرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار