این کمیسیون ها در بخش های تعیین درصد جانبازی، حق پرستاری والدین، جانبازان و حالت اشتغال با حضور پزشکان اعزامی از کمیسیون بنیاد مرکز برگزار شد
کد خبر: ۱۰۶۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ 06 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در گفت و گویی اظهار داشت:

در شش ماه اول سال جاری هزار و 200 تن از جانبازان عزیز مازندرانی در کمیسیون پزشکی شرکت کردند.
به گزارش خبرنگارآریادرساری، سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران دوشنبه 14 شهریور ماه طی گفت و گویی اظهار کرد: در شش ماه اول سال جاری هزار و 200 تن از جانبازان عزیز مازندرانی در کمیسیون پزشکی شرکت کردند.
کهن سال با بیان اینکه پیگیری سهمیه کمیسیون پزشکی از طریق بنیاد مرکز برای جانبازان عزیز مازندران در اولویت این بنیاد است عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد پنج جلسه کمیسیون پزشکی برگزار شد که در هر جلسه 240 تن از جانبازان استان در آن شرکت کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اذعان داشت: این کمیسیون ها در بخش های تعیین درصد جانبازی، حق پرستاری والدین، جانبازان و حالت اشتغال با حضور پزشکان اعزامی از کمیسیون بنیاد مرکز برگزار شد.
این مسئول در رابطه با نحوه شرکت جانبازان در کمیسیون پزشکی گفت: اولویت اصلی ما با آن دسته از افرادی است که تاکنون به کمیسیون پزشکی نرفته اند، همچنین جانبازانی که دارای بیماری حاد ناشی از عوارض جانبازی هستند در کمیسیون پزشکی شرکت داده می شوند.
مدیر کل بنیاد مازندران خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری سه جلسه کمیسیون پزشکی ( بر اساس اولویت ) برای جانبازان استان برگزار شود 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار