مدیرکل بنیاد تعاون فرماندهی نیروی انتظامی(فراجا) گفت: بر اساس تفاهمنامه‌ منعقد شده با شهرداری اصفهان، یک هزار واحد مسکونی برای شاغلان نیروی انتظامی در این کلانشهر ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 04 September 2022

سردار هابیل درویش در مراسم امضای این تفاهمنامه در جلسه شورای شهر اصفهان افزود: ۷۰ درصد از موضوع معیشت به داشتن منزل مسکونی برمی‌گردد لذا این طرح با هدف بهبود اوضاع معیشتی کارکنان این نهاد اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم ساخت این واحدهای مسکونی هرچه زودتر آغاز شود، امروز اجرای چنین پروژه‌هایی سخت است، اما ما بدنبال حل مشکلات هستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: بیش از سه هزار و ۷۰۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان مسکن ندارند و این رقم غیر از بازنشستگان این نهاد است.

سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی از سال ۸۸ در جریان بوده است، تصریح کرد: امروز طرح مورد نظر با همکاری شورای شهر و شهرداری اصفهان به سرانجام رسید.

وی در باره حل مشکل سد معبر در محدوده بازار اصفهان نیز خاطرنشان کرد: این مشکل توسط فعالیت یک دستگاه قابل حل نیست بلکه پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری منطقه باید با افزایش همکاری‌های خود در این زمینه، چاره‌اندیشی کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش عبور و مرورها از اول مهر اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای کاهش معضل ترافیک ضروریست و آموزش سرویس های مدارس را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

سردار میرحیدری با بیان‌اینکه گذر فرهنگی خیابان چهارباغ نیازمند نظارت بیشتر است، گفت: چنانچه نظارت شهرداری بویژه با امضای قراردادی میان کاسبان و شهرداری افزایش یابد می‌توان شاهد کاهش مشکلات فرهنگی در این گذر بود.

وی افزود: البته وضعیت در مقایسه با یکی ۲ سال قبل بهبود یافته اما نظارت در نواحی دیگر اطراف گذر چهارباغ و حاشیه پارک نیز لازم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار