تاکنون ۲۲ هزار خودروی عمومی سبک در سراسر استان اصفهان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰ 03 September 2022

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه این تعداد خودرو از ابتدای سال گذشته دوگانه سوز شده اند،گفت: در این مدت در قالب طرح گازسوز کردن خودرو‌های عمومی ۲۲ هزار وانت بار پلاک «ع» و تاکسی عمومی زرد رنگ به صورت صددرصد رایگان دوگانه سوز شدند.

عبدالله گیتی منش افزود: مالکان خودرو‌های عمومی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه www.gcr.niopdc.ir درخواست خود را برای گازسوزکردن خودرو ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ۳۷ کارگاه برای گازسوز کردن خودرو‌های عمومی در سراسر استان اصفهان فعال هستند، گفت: با توجه به وجود زیرساخت مناسب تبدیل وضعیت خودرو‌ها در اسرع وقت صورت می‌کیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان افزود: همچنین خودرو‌های مسافربر شخصی و تاکسی‌های اینترنتی شامل اسنپ و تپسی و آژانس‌های ساماندهی شده نیز، در صورت حائز شرایط بودن می‌توانند از طریق ثبت نام در سامانه به صورت یارانه ای و با پرداخت ۲۰ الی ۲۵ درصد هزینه خرید و نصب تجهیزات، از مزایای طرح استفاده کنند.

بر اساس مصوبه شورای اقتصاد در سال ۱۳۹۹ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خودرو‌های سبک ناوگان عمومی را به صورت کاملا رایگان و تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های شخصی را به صورت مشارکتی گازسوز می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار