کد خبر: ۱۰۶۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷ 03 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از گچساران ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در جمع خبرنگاران گفت:در حال حاضر ۱۵۰رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد در حال تدریس می باشد که در تعداد و تنوع رشته ها این دانشگاه جز یکی از برترین و کم نظیرترین دانشگاها است.
اسماعیلی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بسته به سلیقه مدیران نقش ایفا کرده ،افزود: این دانشگاه با توجه به ارائه مدارک تحصیلی خدمات شایانی به جامعه انجام داده است.
وی به یکی از افتخارات کار پژوهشی دانشگاه آزاد گچساران اشاره کرد و اظهار داشت: با استارت این کار در اسفند ۹۹طی جلسه ای به صورت ویدیو کنفرانس با یکی از معاونین وزارت نفت و مسولین ارشد مجتمع پترو پالایش و تاکید مقام معظم رهبری بر ارایه طرح از سوی استادان و دانشمندان ایرانی،تقریبا ۱۰تا ۱۵نفر از استادان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران طرح های که ارایه داده بودند منجر به قراردادی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مجتمع پترو پالایش شد که مبلغ این قرار داد هزارو ۵۰۰میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۸۵۸میلیارد تومان آن متعلق به طرح های بوده که توسط استادان این دانشگاه ارایه شده که مراحل پایانی آن با ارایه ضمانت به اتمام می رسد و با محقق شدن این مبلغ مشکلات مالی دانشگاه آزاد گچساران و استان حل خواهد شد.
اسماعیلی از پذیرش تحصیلی کارمندان ادارات در این واحد آموزشی خبر داد و یاد آور شد: با مکاتباتی که با تمامی ادارت داشتیم اعلام کردیم که کارمندان ادارات می توانند به صورت پرداخت شهریه قسطی از صفر در این واحد ادامه تحصیل کنند.
وی در بحث ارایه تسهیلات ۴درصد به دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: وزارت علوم هر سال وام های مختلف بر اساس مقاطع تحصیلی از ۱میلیون و ۳۰۰تا ۶میلیون پرداخت و بازپرداخت آن بعد از ایام تحصیل می باشد.
اسماعیلی تعداد دانشجویان این دانشگاه را ۳هزار نفر دانست و افزود: از زمان شروع به کارم در این دانشگاه هر سال پذیرش دانشجو رو به رشد بوده گر چه رقم رشد محسوس نبود ولی کاهشی نبوده است.

وی یکی از دلایل کاهش پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد را وجود دانشگاههای رقیب و کاهش جمعیت در خانواده دانست.
اسماعیلی همچنین از تحصیل همزمان دو رشته در مقطع مختلف در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: حدود ۷۰درصد از رشته های جدید در این دانشگاه به صورت مقطع مختلف در حال پذیرش دانشجو می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار