با دستور دادستان ایلام:
با دستور دادستان ایلام طرح جمع آوری معتادان متجاهر و ارازل و اوباش و ساماندهی موتورسورانی که به مخل بی نظمی هستند کلید خورد.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 29 August 2022

ب‍ه گزارش تابناک ایلام؛ در راستای ارتقاء سطح امنیت عمومی و نظم جامعه حسب دستور دادستان مرکز ایلام جلسه ایی با روسای کلانتری سطح استان و پلیس امنیت عمومی و اماکن در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان صورت گرفت.

حسب دستور دادستان مرکز استان ایلام در راستای جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با ارازل و اوباش و ساماندهی موتور سیکلت های سطح شهر و برخورد با موتور سوارانی که نظم عمومی جامع را برهم زده اند ،جلسه ایی با حضور نماینده دادستان جناب اقای شهرام غلامحسینی و روسای کلانتری های سطح استان، پلیس امنیت عمومی و پلیس اماکن در دادسرای عمومی و انقلاب ایلام برگزار گردید. 

در این جلسه غلامحسینی اظهار داشت: نیروی محترم انتظامی به همراه دستگاه های متولی اقدام به شناسایی و جمع آوری معتادین متجاهر سطح شهر و جهت معرفی به کمپ اقدام کند. 

وی افزود: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت شیوع این بیماری ،پلیس امنیت عمومی و اماکن اقدام به شناسایی فعالیت قلیان سراهای غیر مجاز و جمع آوری این اماکن در سطح این شهرستان اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: موتور سوارانی که اقدام به  برهم زدن نظم‌عمومی و بدون گواهینامه رانندگی فعالیت می‌کنند،  اقدامات قانونی در این خصوص صورت پذیرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار