استاندار قم با اشاره به اینکه شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت است، گفت: تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی باید انجام شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 27 August 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز شنبه در همایش تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان قم، با اشاره به اینکه در استان قم از نعمت مردم خوب برخوردار هستیم، اظهار کرد: کارکنان دولت نیز بخشی از این مردم هستند.

وی با بیان اینکه در زندگی کارکنان دولت نیز مشکلاتی وجود دارد، عنوان کرد: در استان قم فضای خوبی در حوزه همراهی و همکاری به وجود آمده است که نتیجه آن خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

استاندار قم با اشاره به اینکه این ارتباط یک ارتباط دلی است، مطرح کرد: امروز تازه در آغاز راه هستیم، اگرچه طی یک سال گذشته نیز اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است.

وی با بیان اینکه تمام مصوبات سفر سال گذشته رییس جمهور به قم تعیین و تکلیف شده است، خاطرنشان کرد: مقدمات سفر دوم رئیس جمهور به قم درحال فراهم شدن است.

شاهچراغی با بیان این که فضای خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت در سطح کشور ایجاد شده است که باید به بهترین شکل از آن بهره برد گفت: متاسفانه نوع گرفتاری‌های مردم بین دستگاهی است یعنی یک فرد حقیقی یا حقوقی برای برطرف کردن مشکل خود باید به چند دستگاه مراجعه کند.

وی با بیان اینکه باید مدیران برای رفع مشکلات مردم دل نگران باشند، یادآور شد: امیدواریم در آینده با اصلاح فرآیندها میان دستگاه‌ها، شاهد فرهنگ‌سازی این موضوع باشیم.

همایش تجلیل از کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی استان قم امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار