فرماندار ثلاث باباجانی:
فرماندار ثلاث باباجانی یکی از مهمترین خواسته های مردم را تکمیل بیمارستان دانست و گفت: ظرفیت های موجود فراتر از مشکلات است، دولت برای رفع مشکلات مردم از ظرفیت های بزرگ موجود در کشور استفاده می کند.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ 26 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه جلسه برسی مشکلات باغات شهرستان ثلاث باباجانی و پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی،
نماینده اورامات، فرماندار و دیگر مسئولین برگزار شد در این جلسه فرامرز باوندپور اظهار داشت: هفته دولت هفته تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، امام و شهدای نقلاب و تجدید میثاق رهبری و مردم است؛
دولت تحولگرا و عدالت محوری که در یکسال با توجه به مشکلات در کشور برخی ویژگیها را سرلوحه کار خود قرار داد.

وی افزود: اولین ویژگی دولت سیزدهم ولایت مداری بوده و فصل الخطاب در همه امورات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی اوامر ولایت امر است؛ دولت تحولگرا معتقد به پیشرفت کشور است و پیشرفت علمی کشور را به عنوان یکی از اصول اساسی در راس برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: نگاه به درون برای تقویت اقتصاد کشور یکی دیگر از ویژگی های دولت تحولگرا می بوده و برای رفع مشکلات مردم به ظرفیت داخلی کشور نگاه می کند، عدالت خواه و فساد ستیز است‌ و پاسداری از استقلال و آزادی از اصولی است که در راس برنامه های دولت تحولگرا است.

فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: ظرفیت ها فراتر از مشکلات ما بوده است، دولت برای رفع مشکلات مردم استفاده از از ظرفیت های بزرگ موجود در کشور از جمله آب، نفت، معادن، بازار گسترده داخلی، کشورهای همسایه برای صادرات، استعدادهای جوانان برای کار را در راس کار خود قرار داده است و برای شناخت این ظرفیت ها بایستی در درجه اول برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد، در صورت درست استفاده کردن از ظرفیت ها نیازی به بیرون برای رفع مشکلات خود نداشته و بر کمبود های کنونی غلبه خواهد شد.

وی اظهار کرد: فعالیت های دولت در طی یکسال اخیر به صورت میدانی به همه استان های کشور سفر کرده، مشکلات را جمع بندی و اعتباراتی برای حل گذاشته شد، اقتصاد مردم را به برجام گره نزده و با اقتدار از منافع ملی دفاع کرد؛ بودجه مناطق محروم با برنامه ریزی چند برابر کرد و از قاچاق هزار تن کالای اساسی مردم به خارج از کشور جلوگیری به عمل آورد.

باوندپور اضافه کرد: جراحی بزرگ اقتصادی با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی انجام شد و برنامه جایگزینی برای آن پیش بینی شده است و در حال فعال کردن پترو پالایش ها برای جلوگیری از خام فروشی است، درخصوص مهار کرونا به وعده خود عمل کرد.

وی ادامه داد: بحث آب، راه، بهداشت درمان و سلامت مردم به صورت ویژه در اولویت کاری بوده، با سفر وزیر نیرو به شهرستان ثلاث باباجانی، دستور تخصیص آب برای شهر تازه آباد، ازگله، میرآباد و روستاها از محل سد آزادی، سامانه گرمسیری و سد شهدای ازگله گرفتیم.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: دستور تصفیه خانه برای سه شهر تازه آباد، میر آباد و ازگله را گرفته و از زمان سفر تاکنون سه اکیپ از وزارت نیرو مسیر خط انتقال سد آزادی را بررسی کردند.

وی اظهار کرد: در بحث راه ۳۶ کیلومتر راه به مسیر ازگله شیخ صله حشمه میر آباد آسفالت شده است به صورت ویژه پیگیر اعتبارات تونل
سیاه طاهر برای تکمیل و افتتاح آن هستیم که در توسعه اقتصادی شهرستان و استان حائز اهمیت است؛ اعتبار خوبی برای آسفالت راه های مواصلاتی اصلی مصوب شده است و بنیاد مسکن ۱۴ هزار متر مربع آسفالت در سطح روستاها را به انجام رسانده است.

باوندپور ادامه داد: ۲۱ میلیارد تومان در حوزه برق کار انجام و آماده افتتاح است احداث ۱۲ کیلومتر خط ۲۰ کیلو واتی فشار قوی میرآباد، اصلاح شبکه روستایی تبدیل سیم به کابل خود نگه دار در سطح ۲۵ روستای شهرستان، برق رسانی به طول ۵ کیلومتر به روستای نگل، تعویض ۸۰۰ دستگاه کوتول شهرستان و برق رسانی به پاسگاه کانی کبک در نوع خود کار بزرگی می باشد.

وی افزود: تکمیل بیمارستان خواست اصلی ما است و با پیگیری اعتبارات آن تخصیص پیدا کرده به صورت دوره ایی ده روز یکبار با پیمانکار و به صورت میدانی بازدید صورت می گیرد که یکی از خواسته ها و مشکلات اصلی مردم شهرستان ثلاث باباجانی است در بحث دیالیز، سونوگرافی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی جلساتی داشتیم و
در بحث سلامت مردم گسترش مراکز سلامت روستایی را در دستور کار قرار داریم.

فرماندار ثلاث باباجانی اظهار کرد: در بحث عمران شهری جلساتی با شهردار جلساتی صورت گرفت وتذکراتی داده شد؛ بر اساس رسالت اصلی که به عنوان دستگاه حاکمیت در بحث نظارت داریم پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار