نماینده ولی فقیه در استان : در طول چند سال که از عمر پربرکات نظام اسلامی میگذرد علاوه بر دستاوردهای مادی دستاوردهای معنوی و فرهنگ به وجود آمد که عزت و استقلال برای مملکت ایجاد کرد و از وابستگی به دول غربی بخصوص آمریکا و انگلیس خارج نموده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰ 24 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد آیت الله سید نصیر حسینی ضمن گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت:جهاد تبیین یکی از ضرورت هایی است که امروزه باید برای شناخت انقلاب و دستاوردهای آن انجام دهیم تا مردم را آگاه و هوشیار کنیم.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب یک بخشش مادی و بخش دیگرش معنوی و فرهنگی است افزود:در طول چند سال که از عمر پربرکات نظام اسلامی میگذرد علاوه بر دستاوردهای مادی دستاوردهای معنوی و فرهنگ به وجود آمد که عزت و استقلال برای مملکت ایجاد کرد و از وابستگی به دول غربی بخصوص آمریکا و انگلیس خارج نموده است.

وی بر تاکید بر آرمان گرایی پس از انقلاب گفت: در زمان طاغوت آرمان گرایی مادی و پیروی از فرهنگ مادی گرایی غرب بود اما پس از انقلاب مردم با پیروی از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب و انقلابیون آرمان ملت را به سوی معنویت و عقلانیت و خرد ورزی سوق دادند‌.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید مکرر بر جهاد بیان داشت:دشمن در نقطه مقابل با تاریکی و ایجاد ابهام شبهه ایجاد می کندکه مردم را از نظام دلسر و ناکارمد جلو کند تا مردم به سوی روشنایی و حق نروند.

آیت الله سید نصیر حسینی عنوان کرد:انقلاب اسلامی انقلاب الهی است که در راس آن یک انسان بزرگ و پایبنده به آرمان های انقلاب و امام است و با وجود آرمانهای معنوی و رهبری نباید ترس و خطری در خود ایجاد کنیم.

آیت الله حسینی بر ایجاد بسترهای فرهنگی در حوزه جهاد تبیین تاکید کرد.

 نماینده ولی فقیه تصریح کرد:امروز در دنیا هیچ حکومتی عقلانی تر و خرد ورزی تر از انقلاب اسلامی وجود ندارد و اگر عقلانیت و خردورزی از بین برود دیگر نمی توان کاری کرد .

آیت الله سید نصیر حسینی با بیان نقش مهم و کارآمد مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت:مردم صحنه گردان انقلاب هستند و همواره محکم پشت آرمان های انقلاب و امام امت و رهبری ایستاده اند.

وی خواستار تحلیل نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای تکامل این نظام برای رسیدن به حکومت منجی بشریت سعی و تلاش فراوان حاصل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار