فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به گام های خوبی که برای امنیت و آرامش و آسایش مردم خصوصاً در حوزه امنیت عمومی برداشته شده گفت: بالاترین سرمایه ما امروز اعتماد مردم است که باید حفظ شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 24 August 2022



به گزارش تابناک مرکزی، سردار "حسین اشتری" فرماند انتظامی کل کشور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی ضمن تبریک هفته دولت افزود: امروز جنگ ادراکی وجود دارد و دشمن به دنبال ضربه به حوزه های مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی است و تلاش دارد مردم را به سمتی ببرد که نسبت به آینده و مسئولین ناامید شوند و تصور مردم را به سمتی سوق دهند که فساد و تبعیض کشور را فراگرفته است.
وی یادآورشد: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، علیرغم وجود مشکلات به سبب تهدیدات و تحریم ها و فشارهای بیرونی و گاهی ناکارآمدی برخی مدیران اما پیشرفت های خوبی بدست آمده است ، مردم همواره در مقابل تهاجمات دفاع کرده و ایستاده اند و معتقدیم آینده خوبی در پیش خواهد بود.
فرماندهی کل انتظامی کشور تاکید کرد: مجموعه انتظامی کشور توانسته گام های خوبی برای امنیت و آرامش و آسایش مردم خصوصاً در حوزه داخلی و امنیت عمومی بردارد.
وی با اشاره به نطرسنجی انجام شده توسط ایسپا گفت: طبق این نظرسنجی انجام شده بالاترین اعتماد مردم بعد از معلمان به مجموعه پلیس است و بالاترین سرمایه ما امروز اعتماد مردم است که باید حفظ شود و مقتدرانه کارها را پیش ببریم.
وی ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: برای انتخاب افراد فرآیندی است که باید طی شود و مبادی مختلف نظر دهند ، سردار رفیعی کیا فرمانده با تجربه و لایقی است که در پست های مختلف حضور داشته و در تمام مسئولیت ها توانمند بوده است و همه باید در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندهی کل انتظامی کشور افزود: هر تغییر باید تحول به همراه داشته باشد و سبب حرکت به جلو شود ، به وضع موجود گلایه داریم و باید کارها با اقتدار پیش رود تا مسیر برای آرامش و امنیت با هماهنگی و همدلی بیشتر ادامه پیدا کند‌.
سردار اشتری ادامه داد: استان مرکزی دارای ویژگی‌های خاص با مردم متدین و ولایت مدار است و یک استان که به لحاظ صنعتی و کارگری ویژگی‌های خود را دارد، این استان در همسایگی چند استان و جز معابر اصلی کشور محسوب می شود.
وی با بیان اینکه استان مرکزی در جمع بندی استانی صورت گرفته پیشرفت‌های خوبی در چند سال اخیر داشته و همه شاخص‌ها روبه رشد است گفت: اگر درصد تصادفات اضافه شده، سفرها نیز افزایش یافته و زیرساخت ها نیز اضافه نشده و این موضوع به همکاران انتظامی برنمی گردد این در حالیست که آنچه به تلاش همکاران برمی گردد، رشد داشته است.
سردار اشتری با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است افزود: استان مرکزی کریدور و معبر اصلی کشور، چهارمین قطب اقتصادی کشور و زادگاه امام راحل، مشاهیر و علمای بزرگوار است و در مجموع جزو استان‌های استراتژیک کشور محسوب می شود که همواره مورد توجه است، تهدیداتی برای استان بوده که با دقت و هوشیاری مسئولان و با لطف خدا خنثی شده است.
وی با تاکید بر اینکه فراجا در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مفاسد اجتماعی گام های بزرگی برداشته است ادامه داد: بر اساس قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در این حوزه برخورد قاطع با باندها، شبکه‌ها و گروهایی که مروج فساد بوده اند صورت گرفته است.
سردار اشتری ادامه داد: با رصد تهدیدات در بخش های مختلف نظامی و امنیتی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی درمیابیم که در همه حوزه ها جمهوری اسلامی با قدرت بازدارندگی که دارد ایستاده است.
وی با تاکید بر اینکه باید هوشیارانه عمل کرد افزود: مقام معظم رهبری نیز چندین بار به موضوع اقتصادی و فرهنگی تاکید داشتند بنابراین باید مراقب نفوذ و اقداماتی که سبب بروز مشکل می شود باشیم، جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری اشاره کردند باید مورد توجه قرار گیرد، ایشان مرتب مسایل را تبیین می کنند و باید این جهاد در اولویت قرار گیرد.
در این آیین از زحمات سردار مفخمی شهرستانی قدردانی و سردار هادی رفیعی کیا به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار