سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مرکزی گفت: سامانه گرمایشی ۹۲۰ کلاس درس این استان در دولت سیزدهم استاندارد سازی شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ 22 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،جواد لنجانی افزود: سامانه گرمایشی یک هزار و ۷۴۹ کلاس درس سال ۹۹ غیراستاندارد بود که با اقدامات انجام شده تعداد این کلاس‌ها به ۸۲۹ کلاس در سال جاری کاهش یافته و استاندارد سازی بقیه این فضاها نیز در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: ۳۲۵ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال منابع مالی از محل اعتبارات استانی سال ۹۹ به اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اختصاص یافت که این منابع مالی در سال جاری با افزایش بیش از ۲ برابری در راستای استاندارد سازی فضاهای آموزشی استان به به ۷۷۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال رسیده‌ است.
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان مرکزی گفت: ۵۹۹ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال منابع مالی نیز از محل اعتبارات ملی سال ۹۹ به این اداره کل اختصاص یافت که این اعتبارات نیز در سال جاری به ۲ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال افزایش یافته‌ است.
لنجابی یادآور شد: ۷۶ طرح آموزشی با ۴۲۷ کلاس درس و زیربنای ۷۰ هزار و ۲۲۸ متر مربع نیمه کاره با ۵۵ درصد پیشرفت در استان مرکزی وجود دارد که تکمیل این طرح‌ها نیازمند سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.
وی ادامه داد: ۱۶ طرح آموزشی با ۸۰ کلاس درس و ۱۱ هزار و ۵۱ مترمربع سال گذشته توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی به اداره کل آموزش و پرورش این استان تحویل شد.
۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار