نیکروز : در بحث امر به معروف و نهی از منکر ، پرسنل یک دستگاه اجرایی می توانند ضمن دوری از منکر و همچین اجرای ارزش ها ، هم برای همکاران و هم برای ارباب رجوع خود الگو باشند .
کد خبر: ۱۰۶۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶ 14 May 2023
امر به معروف و نهی از منکر کلید موفقیت

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز در جمع همکاران خود گفت : امر به معروف و نهی از منکر یکی از فروع دین اسلام است که توجه به آن باعث از بین رفتن منکرات و ترویج معروف و نهایتا موجب برقراری امنیت و آسایش در جامعه می‌شود.

نیکروز با اشاره به نظر علمای دین در این خصوص که بیان کرده اند اگر در جامعه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ترک شود گناه و فساد یک نفر یا یک گروه به سایر افراد و سایر گروه‌ها نیز سرایت می‌کند و جامعه‌ای را آلوده می‌کند ، افزود : ما به عنوان افراد معتقد و مسلمان ، توجه به این امر مهم در دین را باید سرلوحه قرار دهیم .

وی ادامه داد : در بحث امر به معروف و نهی از منکر ، پرسنل یک دستگاه اجرایی می توانند ضمن دوری از منکر و همچین اجرای ارزش ها ، هم برای همکاران و هم برای ارباب رجوع خود الگو باشند .

نیکروز گفت : انجام کار یک ارباب رجوع یکی از موثرترین معروف ها است به این معنی که وقتی مراجعه کننده به یک دستگاه که نمادی از حکومت داری اسلامی است ، راضی بیرون برود ، این خود ترویج معروف است .

وی در پایان خاطر نشان کرد که حوزه مدیریت بحران بیشترین حضور میدانی در میان مردم را دارد که انتظار می رود همکاران نسبت به رفع مشکلات مردم نهایتا تلاش و همکاری را داشته باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار